What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

PRIJSVRAAG! Ontwerp de nieuwe forum header!

Status
Not open for further replies.

Ken

High Score Hunter
Joined
Aug 10, 2005
Messages
4,799
Reaction score
0
And the winner is...

Dem. !!
zomi13di.jpg

2e plaats: Gungrave
nozomiheader2copy5wm.jpg

3e plaats: Kiriyama
nozomiheader5eb.gif


Bijna alle andere headers zullen ook gebruikt worden de komende weken!
Als we er doorheen zijn doen we gewoon weer een nieuwe prijsvraag voor de headers, dus hou het in de gaten. Bedankt allen voor jullie bijdrage, we appreciate it. Als je toch nog graag ook jouw header op het forum wilt zien kun je deze altijd bij Mildoe of mij inleveren.

Om nog wat meer reacties te krijgen op de vraag voor een nieuwe forum header kreeg ik een leuk idee. Tot de uitschakeling/finale van het Nederlands elftal zal de huidige header blijven staan. Tot die tijd heb je de tijd om een nieuwe forum header te ontwerpen. De beste zal de dag na de uitschakeling/finale worden gekozen door Mildoe en ondergetekende. De winnaar zal deze Terry Bogard SNK cap krijgen toegestuurd. De cap is natuurlijk helemaal nieuw en ongedragen!

Iedere enigszins fatsoenlijke header zal worden geplaatst voor tenminste de duur van een week! Je mag zelf weten met hoeveel inzendingen je meedoet. Je hoeft geen meester te zijn in photoshop om ook maar iets te maken, zolang het maar een beetje door de beugel kan. Uiteindelijk wint dus iedereen wel een beetje, je mag je forumnaam ook ergens in de hoek verwerken van je ontwerp. Je mag met het ontwerp alles wat je zelf wilt, zolang er maar iets is terug te vinden van de dingen waar we het hier op Nozomi over hebben.

DSC_0239.jpg

Vorige inzendingen
Kiriyama:
nozomiheader4ms.gif

Nick D
nozomi18my.jpg

nozomi22im.jpg
 
Hoe goed, een fatal fury cap, een waardige prijs!

Aangezien mijn crea bea photoshop skillz 2,8 zijn op de schaal van 10 hou ik me niet voor ooit aanspraak te kunnen maken op de hoofdprijs (kan ik er ook 1 los bestellen?)

Ik hou het dus bij een grapje :)

167660597_ffbb15ad20_o.jpg
 
Zolang je die letters op een gave foto kunt plakken zal de header in ieder geval gebruikt worden.
 
GWAR":1svv8moh said:
Is zeker een ninja turtle 😉

Ik zou opzeker niet messen met dit beest. Schildpadden kunnen echt heet hard bijten.
Mijn oma had er altijd 1 (een kleine dat wel) maar die terrorde echt alles wat in zijn buurt kwam. Net een real life pac man :)
Goeie ouwe stoffel zit nu ergens in een schildpadden verzorgingshuis....
 
Dat is zeker een gave pet :shock:

Tot nederlands uitschakeling heh... Das rond woensdag ofzo? *giggle giggle*

Must give it a shot!
 
Ik heb zeer zware photoshop skills maar omdat ik die pet reeds in mijn bezit heb zal ik anderen een kans gunnen ;)
 
De eer om jouw header op Nozomi te zien is niet goed genoeg zeker he? 8)
 
Baki":16boel39 said:
Ik heb zeer zware photoshop skills maar omdat ik die pet reeds in mijn bezit heb zal ik anderen een kans gunnen ;)
Kun je ze allebei tegelijk draaien.

Succes met meisjes verzekerd.
 
Hier nog maar een poging :P deze keer een ander thema, Osaka Castle :P

nozomiheader5eb.gif


EDIT: ik zie dat de kwaliteit wat minder is nu die verkleind is, op z'n normale grootte is die mooier, zonder die korrels, moet je er ff op klikken :P wel cool dat het een prijsvraag is trouwens :)
 
Dat is het betere werk dude!!!
 
Nice nice nice, zo ziet Ken het graag. Je kan er zoveel insturen als je wilt en je met dit niveau worden ze gewoon allemaal geplaatst. Vette shit.
 
Ik heb er zojuist nog één gemaakt, kan ik hem alsnog inleveren?
Ach, gebruik hem anders maar als extra, dan ding ik gewoon niet mee voor die cap ;)

nozomiheadercopy8wy.jpg
 
Omdat de uitschakeling wel erg plotseling was krijgt iedereen nog een week de kans een header in te sturen. Dus graag voor a.s. zondag, dan wordt jouw header ook gewoon geplaatst, en zullen we eens kijken wie de cap verdiend heeft.
 
Ken":35bvg7io said:
Omdat de uitschakeling wel erg plotseling was krijgt iedereen nog een week de kans een header in te sturen. Dus graag voor a.s. zondag, dan wordt jouw header ook gewoon geplaatst, en zullen we eens kijken wie de cap verdiend heeft.

Ik had ook gedacht dat ik nog ruim de tijd had, helaas was het tegendeel waar. :(
Maar bedankt, van mij kun je er nog wel één of meerdere ontvangen, Ken! :)
 
Gungrave":7q7a1qs2 said:
Ken":7q7a1qs2 said:
Omdat de uitschakeling wel erg plotseling was krijgt iedereen nog een week de kans een header in te sturen. Dus graag voor a.s. zondag, dan wordt jouw header ook gewoon geplaatst, en zullen we eens kijken wie de cap verdiend heeft.

Ik had ook gedacht dat ik nog ruim de tijd had, helaas was het tegendeel waar. :(
Maar bedankt, van mij kun je er nog wel één of meerdere ontvangen, Ken! :)

Haha, idd. Morgen laatste examens en daarna eigenlijk geen excuus om het niet proberen.
 
176997201_8ceb196b63_o.jpg


bla, ik moet denk ik maar iemand inhuren wil ik die cap ooit nog winnen, mijn crea bea acties zijn 0 vandaag....
 
zomi13di.jpg


Mss volgt er nog een ander. Maar vond die meisjes zo liev :')
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top