What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

последние новости видео

Tja, ik had een post geplaatst over de Russische overname met Russische vertaling (Google Translate). Post is zonder dat ik het wist verwijderd, maar de rest van die Russische zooi staat er nog gewoon. Spam mag blijkbaar wel, maar daar een post over plaatsen, op een naar mijn insziens komische manier, niet...beetje teleurstellend.
Ook ik zit hier niet op te wachten en ga dit forum mijden als dit zo blijft.
 
Is het echt zo erg met spambots tegenwoordig? Dan is het tijd voor de: hoeveel is acht plus een vraag
In het Nederlands natuurlijk:)

Vind het sowieso rustig overal, beetje zaai
 
Die spambots is niets recents, dat is al jaren zo extreem. Heb zelf even een (prive) forum in de lucht gehad en kan je vertellen dat dat echt niet tof is omdat je het eigenlijk al dagelijks moet bijhouden. Captcha zou inderdaad wel beter zijn, weet niet of ze die nu al gebruiken.

En inderdaad, zo ongeveer alle fora zijn rustig tegenwoordig. Iedereen gebruikt nu alternatieven als reddit en discord ofzo? Geen idee...
 
Snap dat het veel werk is. Maar blijkbaar was het niet teveel werk om cthulhu post te verwijderen.
Erg jammer. Ik ben weg hier.
 
Ik denk dat dat misschien kwam door mijn sarcastische reactie op het topic van cthulhu die niet helemaal gewaardeerd werd door een mod hier ;)
 
Sp33dFr34k said:
En inderdaad, zo ongeveer alle fora zijn rustig tegenwoordig. Iedereen gebruikt nu alternatieven als reddit en discord ofzo? Geen idee...

Ligt dus niet aan mij, ben jaartje ofzo tussenuit geweest maar zie overal nog steeds beetje zelfde topics staan, weinig nieuws.
Wel veel handel, dat dan weer wel.
 
Forums bloeden dood. Ik merk dat ik voor andere hobbies nu bij facebookgroepen zit.
Voor Arcade nog geen goeie gevonden. Misschien een Nederlandse arcade group maken op FB.
het is maar een idee.
 
Dat is ook echt de enige reden dat ik nog Facebook heb. Zit tegenwoordig heel veel inderdaad. Kopen doe ik nog steeds niet daar.
Denk dat het beheer wat overzichtelijker is tov een forum en mensen eerder met hun eigen naam komen.
Voor de rest zie ik weinig toegevoegde waarde.
 
Een facebook groep is zeker makkelijk en toegankelijk, enkel vind ik een forum toch overzichterlijker.
 
Sp33dFr34k said:
Wel mooi dat een Russische spammert een mooie discussie laat opbloeien hier :mrgreen:

Er is maar weinig nodig tegenwoordig voor een goeie trigger :D
 
Tsja, Nozomi was ooit een mooi forum dat heel erg leefde en daar deden de mods ook bijna niets aan. Dat reguleerde zichzelf, maar als er alleen nog maar verzamelaars op komen en het een verkapte marktplaats wordt krijg je dat de mensen die het ooit een bloeiend forum maakten niet meer komen. Het hoort allebei op een forum, maar er is daar dus geen balans meer in. Just my 2 cents
 
Back
Top