What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pokémon Go!

sombetzki

Bullet Dodger
Yeah, pokémon go is uit... Heb vroeger de hele pokemon hype gemist, maar dit is wel lachen.

Nog meer mensen die al spelen?
 
Nee, ik ook niet echt. Was er ook te oud voor.
Dit concept is daarentegen wel leuk. Met je mobiel beetje beestjes vangen en items collecten enzo.
Heb hele tijd ingress gespeeld en dit is van dezelfde makers. Zou het je zeker aanraden om gewoon te checken.
 
Ah, die, ja Ingress is leuk. Misschien toch maar eens kijken - wist niet dat ze het ook buiten Japan gingen releasen.
 
Ik speel ook via iOS. Switchen naar Australisch account in de store en klaar.
Helaas nu al wel paar keer gehad dat de servers offline waren.. beetje irritant
 
Geen idee. Maakt me ook niet veel uit, zie dat hij al best actief wordt gespeeld hier in de omgeving.
Zelfs bij mij in het dorp zijn er al wat spelers actief. Vandaag is hij al wel officieel gereleased in de VS, dus zal bij ons ook niet meer lang duren verwacht ik.
 
Zo, moet toch zeggen dat ik me kostelijk hiermee vermaak. Moest net in de lunchpauze ff de binnenstad in. Hup, telefoon mee en kijken of ik nog wat pokemon kon vangen... 10 stuks kunnen catchen!

Onderweg paar plaatjes geschoten voor de fun :P
6F312CD1-CC09-4782-9269-34AC6EDC83DD_zpsypb6ixkc.png
AC810BE7-6EAE-44D0-9F03-70520EF81FE1_zps3tjlktlh.png
0BEA5232-0878-402C-8DB4-A6A159E96514_zps9c9jz6md.png
9EE47544-DB6A-4278-A8EB-A90BF55D3BC1_zpsuxluw5uy.png
 
Collega liep gisteren met vrienden ook door het dorp. tablet mee. Op het werk in de pauze gaat ie mee naar buiten. lachen. maar ik mis dat je nog niet die beesten kan laten vechten zoials de normale games
 
Dan zijn ze nog niet hoog genoeg qua level. Ik ben nu level 7, vanaf level 5 kies je welk team je voor speelt (geel, blauw of rood, resp. Instinct, Mystic of Valor). Dan zijn de gyms ook beschikbaar waar je dus je pokemon kan trainen en kan battlen tegen andere pokémons.
 
Whahahaa.. echt te mooi. Dit gaat ook echt groot worden.

Ik liep vanochtend om 10 uur met een collega naar een "gym" in de buurt om pokemon te verslaan en die gym over te nemen.
Komen we daar, bijna de boel overgenomen, komen er 3 lui aan lopen van een ander team, verslaan ons, nemen de gym over en wij druipen af...

Echt te raar dat het al zoveel gespeeld wordt en je gewoon andere lui op straat tegen komt.
 
Is met Ingress ook hoor. Alleen wel typisch dat het al zo enorm snel opgepikt wordt
 
I know, had het met Ingress idd ook, alleen minder snel en vaak. Gaat idd heel rap! Terwijl het nog niet eens officieel uit is in Nederland...
 
Vandaag geïnstalleerd. Prompt loop ik de deur uit en zie 2 gasten beetje rond hangen met hun phone in de neus - blijkt ook Pokemon Go te spelen, apart dat het zo snel aanslaat. Waren geen oud-ingressers trouwens.
 
Back
Top