What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Poging tot flyer Sega + Shock Box art

Beatmaster-P

1CC Aspirant
Reaction score
0
Had ff een gekke bui,

Ben ff met photoshop ad slag geweest, als je t leuk vind kun je m als wallpaper van me in de mail krijgen :D

segahummerscreensaver2.png

Lachen :D Blijft ook toch wel een erg leuke game, vooral die kast is echt te bruut.

Thnx guys, was toch bezig met SSF4 AE - TTX2 shockbox art, ik dacht why not :

img00337201111131143.jpg

binnenkort maak ik misschien een sega rally en/of daytona 8)

De taito type x art ziet er rete strak uit
erg vet ik ga altijd naar southtown
maar die heeft geen taito type x art
wel cool dat je het zelf maakt

@beau : is heel leuk en op zich niet veel werk hoor, als je wil kan ik je de photoshopfiles sturen, ik weet niet of je een type x hebt?

@Dude : zijn idd de smalle video hoezen voor de type x, daar passen precies de hdd drives met dongels in, de atomiswave zijn MD hoesjes

Pascal, heb je nog een verkoopadres voor die MD hoesjes? Moeten toch specifieke hoesjes zijn, van sportgames oid wil het passen?

Kick trouwens die X2 hoesjes met 20Gigabyte op de zijkant.... times have changed!

ruderudie":8sn073c7 said:
Pascal, heb je nog een verkoopadres voor die MD hoesjes? Moeten toch specifieke hoesjes zijn, van sportgames oid wil het passen?

Idd daar heb ik niet echt een adres voor, maar staan zat op ebay. je moet inderdaad de EA sports hoesjes hebben,
daar past echt precies een AW cart in :D

lachen he die 20GB kadertjes toch? inspiratie kwam van AES shocks offcourse

op dit moment heb ik alleen gigawing generations

Kijk nu pas goed naar die art, ziet er wel heel netjes uit man!

Kan je ook andere 'maten' maken? Ik wil kijken of ik binnenkort wat doosjes kan scoren met foam erin om PCB's in op te bergen. Lijkt me wel leuk daar wat beatmasterp art op te plakken ter versiering :D

jiggymf":33x32l9x said:
Kijk nu pas goed naar die art, ziet er wel heel netjes uit man!

Kan je ook andere 'maten' maken? Ik wil kijken of ik binnenkort wat doosjes kan scoren met foam erin om PCB's in op te bergen. Lijkt me wel leuk daar wat beatmasterp art op te plakken ter versiering :D

Moet wel lukken denk.. Da Dude vroeg ook evt naar video hoes te converten,
stuur maar de maat door, voor AW heb ik complete hoezen en voor
TTX(2) heb ik alleen spines met witte zijkanten, vond ik voor hdd's wel genoeg,

Ik heb alvast hoesjes gekocht.

Videoband hoezen voor als mijn atomiswave games binnenkomen.
Voor de 2 die ik nu al heb, maak ik maandag op mijn werk de inlays (vanwege de laserprinter daar ;-)).

Misschien maak ik de rest ook klaar. Zag er bij Pascal zo netjes uit.

iemand videoband hoezen nodig om shockboxen te maken?
ik kan ze 2e hands krijgen: 5 voor 1 euro

Krijg je er een videofilm bij als je wil ;-P

Back