What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Playworks verhuizing! Hulptroepen unite :) *Update pagina 2*

Ik kan zoals ik al eerder aangaf het hele weekend niet, maar gelukkig zijn er toch wel een aardig aantal mensen die kunnen helpen.
Veel succes allemaal!
 
Veel succes allemaal, mooi dat er een plek is gevonden. Helaas lukt me een handje helpen niet ivm afronding van opleiding voor mn werk :(
 
Zo was een goede dag vandaag, echt een berg werk verzet en de benedenverdieping leeggemaakt. Veel succes morgen met de bovenverdieping
 
Was een gezellige dag mannen, ook nog leuk wat werk verzet met zijn allen. Eric en Jacco ook nog bedankt voor de samenwerking, jullie geen hand meer kunnen geven.

Succes morgen !!
 
Geef niks, ik wist toch dat je op den duur weg moest. Was gezellig. Ik spreek je hier heus nog wel.

Gr,
Jaco
 
Ik zou dit weekend niet kunnen, maar er is wat tussengekomen waardoor ik wel beschikbaar ben. Is er iemand met wie ik vandaag mee kan rijden? Ik woon in Rotterdam. M'n nr geef ik per pb.

Maandag 2 november kan ik ook helpen, mits ik met iemand mee kan rijden.
 
Hey jongens, hoe is het vandaag gegaan? Hebben jullie de bovenverdieping nog leeg gekregen? Als er de komende weekenden nog geholpen moet worden, laat het even weten!

Mark ~
 
Ik hoop dat jullie zijn opgeschoten, ik had beloofd dat ik zou komen maar door omstandigheden werd ik verhinderd.
 
Jazeker, zondag was, evenals de zaterdag, een epische verhuisdag. Ongekend hoeveel werk er is verzet. Alles over in 2 dagen ! Waarvoor extreem veel dank aan iedereen die daaraan heeft bijgedragen ! Helden.
 
Wat een prestatie en wat een aanslag op de gezondheid ;)
De 2 verhuisdagen waren epic en dikke thumbs up voor alle energie die we hebben kunnen inzetten. Iedereen is tot het gaatje gegaan en ondanks dat het moeilijk was om een exacte inschatting te doen van de uren die nodig waren om te verhuizen waren we op zondag toch nog redelijk op tijd klaar.
 
Volgens mij laadden we om 18.15 oid de laatste cab uit.
Toen was iedereen ook wel op.
Hard werken, heel gezellig. En als je ooit je eigen arcade wil herinrichten. Bel Erik en mij. We hebben een nieuwe hobby erbij.
 
Top dat het allemaal gelukt is! Hobby is een groot woord, maar als er nog eens wat gedaan moet worden en ik heb tijd, ben ik zeker weer van de partij.
 


Als het muisstil is en alle mensen hebben het pand verlaten, zie ik die arcade kasten spontaan aanspringen en met elkaar praten.. :mrgreen:

Gefelicteerd met de geslaagde verhuizing!
 
Back
Top