What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

PlayWorks / Nozomi Event 29 augustus

Veel nieuwe kasten sinds de laatste keer, vet man!!!
Hoop er volgende keer weer bij te zijn :)

ps. De White Water flipperkast had vorige keer wat problemen btw, die zat de hele tijd te resetten.
Dracula flipperkast heeft een gebroken plastic in het midden, waardoor die los hangt en bal tegenaan komt.

Was weer helemaal top! Leuk om weer wat mensen te zien (en hun kids! :)). Ik had zelf ook mijn twee kinderen bij, maar moest helaas alweer op tijd weg.

Volgende keer ben ik er gewoon weer tot in de nacht :D

Dit keer niet zo veel foto's gemaakt...zal ze vanavond wel even door Photoshop halen en hier posten.

Edit: nu dus effe snel:

DSC_5364.jpg

DSC_5365.jpg

DSC_5367.jpg

DSC_5368.jpg

DSC_5372.jpg

Fuck, dat is een Wangan midnight maximum tune! Ik ben er de volgende keer bij en waarschijnlijk niet van de kast af te slaan. Ik wil die game al heel lang spelen :oops:

cthulhu":mcsgi76m said:
Was zeker weer de moeite waard, jammer dat ik weer zo vroeg naar huis moest. Akira (m'n zoontje) had het zo naar z'n zin dat hij niet meer weg wilde (moest hem daadwerkelijk vangen), hij vond vooral Darius Burst en The Ocean Hunter het allerleukste omdat hij gek is op vissen.
.

Je zoontje heet Akira? O_O
Wow, respect, HOE heb je haar ( de moeder) zo gek gekregen? :shock:

Ik had het ook geprobeerd met Kazuya, Gillian, Gradius en Latok.
Maar werden allemaal keihard weggestemd :cry:
Heb nog net "Kay" eruit weten te krijgen 8)
Volgende keer gaat hij ook mee! :)

Kaneda":1fgsgcmj said:
Je zoontje heet Akira? O_O
Wow, respect, HOE heb je haar ( de moeder) zo gek gekregen?

Heh...we zijn beide een beetje Japanofiel (zoals meer mensen hier) en we zochten een naam voor ons kind. Ik kwam niet verder dan Akira voor een jongen en zij kwam niet verder dan Chihiro voor een meisje...het werd dus een jongen. Overigens is hij niet vernoemd naar de film Akira of zelfs niet eens naar de tekenaar van Dragonball, maar naar de hoofdfiguur uit de manga Devilman (ben groot fan van Devilman en heb een redelijk grote collectie spullen gerelateerd aan die manga/ anime).

Neglecta Fooorsu!":11m46yg2 said:
Nee, dat is inderdaad geen naam die jij had kunnen verzinnen ;)

Om heel eerlijk te zijn kwam ik niet verder dan yuki, een vernoeming naar een figuur uit the Last Blade...ja, noem mij maar een über nerd.

cthulhu":3q9ncrof said:
Neglecta Fooorsu!":3q9ncrof said:
Nee, dat is inderdaad geen naam die jij had kunnen verzinnen ;)

Om heel eerlijk te zijn kwam ik niet verder dan yuki, een vernoeming naar een figuur uit the Last Blade...ja, noem mij maar een über nerd.

Nou, ik denk dat daar gewoon (nog) geen woord voor is hoor, dit gaat wel 'iets' verder dan 'nerd' ! 😉

Back