What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

PlayWorks / Nozomi Event 29 augustus

Het was een geweldige dag jongens. Ik heb er intens van genoten.

Wat er nu staat gaat ook echt boven mijn verwachtingen en als ik de arcade kom sta ik te glunderen als een klein kind, echt te gek.

Het was een flinke stressvolle aanloop met een hoop werk wat nog gedaan moest worden, maar het was het meer dan waard.
Ik wil dan ook een aantal mensen speciaal danken voor hun hulp, zonder hun hadden we het niet op tijd afgekregen. Netaxe, Sphere, DrDoggystyle, Doc81 en natuurlijk the usual suspects van het NGC, Mart, Arjan, Ken en Pas!

Iedereen die kon komen bedankt voor de support en hopelijk zien we de thuisblijvers de volgende keer ook weer, gezellig!!

Hou het volgende event in de gaten, it's gonna be even bigger and badder!
 
Super jammer dat ik niet kon komen, zat helaas met 2 kids thuis waarvan 1 ziek + hoogzwangere vriendin die nauwelijks nog vooruit kan, wel zeeeer benieuwd naar de pics! Klinkt weer als een topdag!
 
Het was weer een belevenis daar in Zoetermeer.
De kinderen hadden zich er op verheugd en hebben zich heel goed vermaakt.
Leuk dat er meer klein grut rondliep in de middag. Volgende keer kom ik weer eens 's avonds.
(Dan heb ik geen last van het licht door de ramen .... 😉 )

Nee het was echt fantastisch, de mannen zijn echte truckers nu :D Hebben veel miles gemaakt.
Zelf weer veel geracet en nog wat onbekende spellen gedaan. En even de WonderBoy. Blijft leuk.

We hebben wel even verwarring gezaaid met de burgers, maar ik geloof dat niemand er last van had. 8)
Has, Pas, Cage en de hele crew achter het NGC. Wij zijn jullie weer erg dankbaar !!!!
 
Milspex":3q8605vj said:
Staat die Super Neo 29 er nog?

Ja, natuurlijk. Dat is de eerste cab die ik ooit heb gekocht. Vanwaar de vraag? :)

@sombetzki, Da Dude heeft volgens mij wat zitten filmen en heeft ook nog wel foto's geschoten denk ik zo, dus Robin schiet eens op met die foto's :mrgreen:

Cthulhu was er ook en hem kennende zal hij ook wel wat foto's hebben gemaakt
 
Nee, hoor. gooi er maar op

Ik zal de foto's en het filmpje van mijn Iphone even uploaden.
Ik had mijn filmpcamera ook bij mij om die te testen (net gekocht). Maar daar heb ik nog niks mee gedaan. Zal ik deze week is bekijken wat ik allemaal gefilmt heb.
 
Alle aanwezigen enorm bedankt voor wederom een super geslaagde dag.


michelze":25n34rdd said:
We hebben wel even verwarring gezaaid met de burgers, maar ik geloof dat niemand er last van had. 8)

haha, klopt, dat was ik die zo in de war raakte. Maar dat geeft helemaal niks. Als de burgers uiteindelijk maar gesmaakt hebben ;-)
 
Wow , het ziet er nog beter uit dan vorige keer!
Alles is beter ingedeeld , er staan nog meer kasten en het oogt wat rustiger doordat dezelfde type cabs bij elkaar zijn gezet. Petje af hoor!

Mijn enige puntje van kritiek , waar is de shmup-corner?
Een paar vette shooters van o.a cave, met een mooie line-up van vert-cabs mis ik een beetje.
Maar dat is natuurlijk mierenneukerij , zoals gezegd, petje af!
 
Thnx mannen, goed om te horen allemaal!

@R2, de verticals staan in de kleine mancave, die staan niet op de filmpjes, vandaar ;)
 
Back
Top