What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

PlayWorks / Nozomi Event 29 augustus

Anunaki":y2nhuenv said:
Ik snap niet hoe je dit duur kan vinden eerlijk gezegd

+1

€20 voor een hele dag ongelimiteerd arcadespellen spelen (op arcadekasten die 100% in orde zijn) en slap ouwehoeren inclusief drankjes en versnaperingen? Koopje! Probeer hetzelfde eens ergens anders voor deze entreeprijs te vinden met fatsoenlijke kasten...gaat je echt niet lukken. O ja, de burgers van Hasan zijn €5 meer dan waard.
Ik ga nog steeds alles op alles zetten om erbij te kunnen zijn (ik hoop dus dat die BBQ niet doorgaat).
 
Cuijkenaar":1qfiy16m said:
Jammer van de prijs. Ik heb geen interesse in eten of drinken, en alleen het vervoer zou mij al 30/40 euro kosten. 20 euro voor arcade games spelen vind ik dan toch wel behoorlijk prijzig. Voor 10 tot 15 max zou het nog wel interessant geweest zijn. Zonder eten en drinken natuurlijk.

Je kunt het ook anders zien, elk willekeurig andere attractie(park)/evenement kost je minimaal zoveel.
Een uur kermis ben ik in m'n eentje al 30+ kwijt en dan heb ik eigenlijk nog maar weinig gedaan.
Twee uur bioscoop is ook al 12,50
Middagje wadlopen naar Ameland is 25,00

Een gemiddeld arcade PCB (spel) kost rond de 80,=, de specialistische 200 of nog meer - die kun je daar ook spelen :D

Denk dat je gewoon een keertje moet proberen, eerst even flink sparen en dan op het forum een review schrijven wat je er van vond 😉

En ben het eens met cthulhu - de hamburger is er lekker en groot.
Huge-hamburger-_ttjs.jpg
 
waiwainl":18km0je8 said:
Een gemiddeld arcade PCB kost...bla bla bla...of nog meer

fixed.

Heh...in mijn geval vaak "of nog meer"...gemiddeld tegenwoordig rond de 400.
 
Cuijkenaar":tui7otjw said:
Jammer van de prijs. Ik heb geen interesse in eten of drinken, en alleen het vervoer zou mij al 30/40 euro kosten. 20 euro voor arcade games spelen vind ik dan toch wel behoorlijk prijzig. Voor 10 tot 15 max zou het nog wel interessant geweest zijn. Zonder eten en drinken natuurlijk.


Geen interesse in eten of drinken? Dat zijn primaire levensbehoeften man.
 
Enorm tof om te zien hoe het harde werken nu eindelijk zich aan het ontpoppen is tot een geoliede machine! Respect voor je doorzettingsvermogen.

Het is voor mij nog te vroeg om te zeggen of ik er bij kan zijn, maar mocht m'n agenda het toelaten ben ik zeker weer van de partij!
 
@Cuijkenaar, ik begrijp dat het al snel kan oplopen, maar als ik dit niet reken kan ik simpelweg de boel niet draaiend houden. Toen we net begonnen hadden we een entree van €5,- en dat was rechtvaardig voor de spullen die er toen stonden, maar ondertussen staan er heel veel kasten en zeker niet de minste games. Als je al met je maten naar de kroeg gaat ben je het al minimaal kwijt :)

Ik zal in de toekomst eens kijken naar een variant waar drinken niet inbegrepen is, maar dat vereist weer een poppetje die dan de hele avond drinken staat te verkopen, maar wie weet.

Kom maar een keertje langs, dan zal je het mss beter begrijpen.

ps. iedereen bedankt voor de support 😉
 
hoi
ik vind idd de prijs oke,als je alleen de kosten al ziet.
de machines in orde houden,we weten allemaal dat ie het gister nog deed en vandaag ploef zegt.
ook de stroom en locatie kost geld
om maar niet de spreken wat voor tijd de jongens er in steken

maar ik begrijp het wel als je met het gezin komt loopt het aardig op

maar je hoeft ook niet elk event te komen

dus gezien wat er zoal staat vind ik het oke,en hoop dat het rendabel gaat worden

tot de volgende keer
 
Cuijkenaar":xgxv38m6 said:
Jammer van de prijs. Ik heb geen interesse in eten of drinken, en alleen het vervoer zou mij al 30/40 euro kosten. 20 euro voor arcade games spelen vind ik dan toch wel behoorlijk prijzig. Voor 10 tot 15 max zou het nog wel interessant geweest zijn. Zonder eten en drinken natuurlijk.

Kleine vriendelijk tip om de kosten wat te drukken:
plaats een berichtje hier op de site of er andere leden uit de buurt ook heen gaan, dan kun je afwisselend carpoolen. Inmiddels gaan we met z'n vieren of vijven uit regio Groningen/Overijssel :mrgreen:
 
Marcosan30":1x6ioy6u said:
Cuijkenaar":1x6ioy6u said:
Jammer van de prijs. Ik heb geen interesse in eten of drinken, en alleen het vervoer zou mij al 30/40 euro kosten. 20 euro voor arcade games spelen vind ik dan toch wel behoorlijk prijzig. Voor 10 tot 15 max zou het nog wel interessant geweest zijn. Zonder eten en drinken natuurlijk.

Kleine vriendelijk tip om de kosten wat te drukken:
plaats een berichtje hier op de site of er andere leden uit de buurt ook heen gaan, dan kun je afwisselend carpoolen. Inmiddels gaan we met z'n vieren of vijven uit regio Groningen/Overijssel :mrgreen:

<!offtopic
En anders heb ik gehoord dat Asure en Lorre001 nog wel eens op een parkeerplek belanden op de terug reis... Kun je je centjes terug verdienen :mrgreen:
/>
 
Ik ben aan brandstofkosten 30 euro kwijt minimaal, daarbij de entree voor mij en mijn kids.
Plus als ik in Veenedaal iemand ophaal (en dan de verkeerde afslag neem 90 euro boete krijg (KLOTE TUNNEL) :evil: ).

Maar dan nog, ik heb het ervoor over. Maar dat moet iedereen voor zichzelf bepalen natuurlijk. Ik kan niet in andermans portemonnee kijken, als is die van mij ook niet continu goed gevult.

Je kan in mijn ogen beter je geld uitgeven aan een leuke ervaring, waarna je kids nog maanden napraten over hoe tof ze het vonden. Dan er een nieuwe game voor kopen en die een maand spelen imo.
 
Nou weet je, dat geld is niet eens een discussie maar dan moet je er misschien eerst eens een keer geweest zijn. Als je naar de gemiddelde arcade gaat en je met je munten alles gaat betalen sta je na 30 minuten en 25 euro lichter weer buiten. Nu kan je uuuuuren knallen EN heb je eten en drinken. Al die machines staan daar de hele dag te draaien en zoals eerder gezegd ze doen het tenminste. Ik zeg gewoon gaan en je zult niet teleurgesteld worden als je een passie voor arcade hebt.
 
Prijs lijkt duur maar is het niet.
Zelf ben ik ook 40 euro kwijt aan brandstofkosten (woon helemaal in het zuiden).

Kan ook naar een arcade hal gaan op nog geen 20min rijden. Echter sta ik met 25 euro binnen een half uur weer buiten! Zonder iets te eten...

--
Ik moet nog even kijken of ik ook dit keer erbij kan zijn i.v.m. werk.
 
Ik ben misschien toch erbij met een mogelijke +3/4, het is wel de dag na een heftig Drum 'n Bass feestje dus we moeten even kijken hoeveel energie we nog over hebben :P

Is het een beetje te bereiken met OV?
 
Gezellig! OV stopt voor de deur :)

Edit : in het weekend niet, dus check even waar
de dichtstbijzijnde tram of bus stopt :)
 
Kijk, dat valt nog mooi net binnen mijn vakantie (werk normaal ieder weekend).
Ik kom samen met mijn vriendin en we eten graag mee! Mijn vriendin wil weten of Bishi Bashi (of iets dergelijks) er weer staat :P
 
Back
Top