What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Playworks event zaterdag 26 september

Ik heb deze sticky gemaakt en zal dit blijven doen voor ieder volgend event, zodat niemand de announcement kan missen.
 
Thnx!

Morgen is het weer zover, lekker dagje knallen! Zin an!
 
Tentamens :'( Hopelijk staat de Wangan er de volgende keer nog!
 
Allemaal veel plezier morgen en tot de volgende keer (volgende maand?).
 
Voor iedereen die gaat, have fun! Kan er zelf helaas niet bij zijn :(
 
Het was super gaaf en heel gezellig.
Vette battles op Sega Rally, Outrun2 & Wangan Midnight MT
Ocean Hunter vond ik ook heel vet. Elke keer dat ik er heenga zijn er weer 5 a 10 nieuwe set ups.
Dank aan de organisatie.
 
Bedankt Psykick. Wel balen hoor. Ik had graag gewild. Volgende keer beter. :)
 
Het was zeker gezellig.

De ruimte is bijna klaar en houdt goed stand, we zijn nog steeds bezig met het tweaken van alles en de laatste puntjes op de i aan het zetten. Elke keer wordt vetter en beter, ook voor ons. Het moet straks allemaal routine worden. We zijn constant aan het proberen wat de capaciteit is en wat er nog nodig is om een mooie complete collectie bij elkaar te hebben.

Volgende meet kondig ik snel aan :)
 
Dank voor een topavond. Leuk dat Time Crisis 3 er stond. En ik zag idd weer wat nieuwe kasten t.o.v. van vorige keer. Dat Panic Park van Namco was toch wel hoogtepunt van de avond.
 
Back
Top