What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

PlayStation 4 announcement 20-2-2013

'In game' beelden, DAT wil ik zien :mrgreen:
 
Here it is! The Dualshock 4.

*laf applausje*

:mrgreen:

De stereo camera bedoelt om de 3D positie van de controller te tracken lijkt optisch? "tracks the controller by using the lightbar on the front of the controller"
 
Holy crap, die lead architect die de features nu presenteert.. manmanman, wat een zijig figuur..

Daar had een explosief figuur moeten staan, geen analist.
 
precies !!
wat een nerd.

En wanneer gaan ze los ?
 
De Nerd verziekt de hele presentatie, man. Iedere climax in de presentatie worden door hem glad gestreken. Zoals net met remote play op de vita..
 
Ik vind het tot nu toe fucking awesome.
 
Zeker nu de nerd al even buiten beeld is :-) Haha!

Waanzinnige dingen gezien in de trailers en teasers.
 
precies.
Nieuwe Capcom IP.
Altijd leuk.
 
Ik wil het niet, maar ik moet nu gewoon echt naar bed.. ik moet morgen op de kinderen passen.. 6.00 uur op dus... :-(
 
Cageman":1h2lcker said:
Ik wil het niet, maar ik moet nu gewoon echt naar bed.. ik moet morgen op de kinderen passen.. 6.00 uur op dus... :-(

Na die crap van Square wou ik ook naar m'n nest ;)
 
Dat Watch Dogs ziet er wel onwijs vet uit zeg.
 
Heel erg vet allemaal.
Maar ik miste toch de echt grote exclusive knaller.
En helaas geen console gezien en geen prijs.
Maar was toch de korte nachtrust wel waard :mrgreen:
 
Dat er geen prijs werd genoemd is natuurlijk logisch, viel me wel enigszins tegen dat ze de console zelf niet hebben laten zien maar goed het gaat uiteindelijk om de content en dat was toch echt veel meer dan ik had gedacht. Vet hoor, bring on E3!
 
Ja, inderdaad, dit wordt de meest interessante E3 in jaren !
 
Wat een vette lineup!! Zoals Killzone en driveclub.. Wil ze nú spelen.. :)

En wat ik toch wel echt te gek vind is de hardware. Wat nou casual gaming; gewoon hardcore, bloedsnelle hardware en 8GB geheugen. Pak aan. Toffe shit. Ok, hardware nog niet gezien, maar alles voldoet aan mijn beeld van wat een supervette nieuwe console zou moeten zijn.

Nu nog de nieuwe xbox. Ik hoop dat we Sony nog af kunnen troeven :)
 
Cageman":306c2htn said:
Wat een vette lineup!! Zoals Killzone en driveclub.. Wil ze nú spelen.. :)

En wat ik toch wel echt te gek vind is de hardware. Wat nou casual gaming; gewoon hardcore, bloedsnelle hardware en 8GB geheugen. Pak aan. Toffe shit. Ok, console nog niet gezien, maar alles voldoet aan mijn beeld van wat een supervette nieuwe console zou moeten zijn.

Nu nog de nieuwe xbox. Ik hoop dat we Sony nog af kunnen troeven :)
 
Ziet er leuk (heel erg goed natuurlijk) uit... maar hadden jullie anders verwacht?

Ik word persoonlijk nog niet echt van men stoel geblazen....

Ik ga is even lekker verder fimpies kijken :)
 
Back
Top