Cageman":1h2lcker said:Ik wil het niet, maar ik moet nu gewoon echt naar bed.. ik moet morgen op de kinderen passen.. 6.00 uur op dus... :-(
Cageman":306c2htn said:Wat een vette lineup!! Zoals Killzone en driveclub.. Wil ze nú spelen..
En wat ik toch wel echt te gek vind is de hardware. Wat nou casual gaming; gewoon hardcore, bloedsnelle hardware en 8GB geheugen. Pak aan. Toffe shit. Ok, console nog niet gezien, maar alles voldoet aan mijn beeld van wat een supervette nieuwe console zou moeten zijn.
Nu nog de nieuwe xbox. Ik hoop dat we Sony nog af kunnen troeven![]()