What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

PlayStation 3 - Europese launchdetails!

600 euro is een hoop geld maar wat je er voor terug krijgt is ook een hoop. Ik vind 600 euro een goede prijs als je het vergelijkt met de concurrenten van Sony. Voor 200 euro bovenop de prijs van de Xbox 360 krijg je standaard Wi-Fi, 60GB (vervangbare) harde schijf, Blu-Ray speler en cardreader.

Vandaag op de meeste sites al verschenen. Devil May Cry 4 gaat multi.

Dikke klap voor Sony? Ik denk het wel. Ik vind het persoonlijk erg jammer. Ik had het liever niet gezien. Voor mij was dit een van de redenen om zeker weten een ps3 te gaan halen. Wat gaat dit betekenen voor Sony in de toekomst?

voeg daar maar ace combat 6 aan toe, ook deze komt naar de xbox360...

Zeer pijnlijk, het enige wat nog overblijft (voorlopig) is Metal Gear Solid 4.

DMC4 was toch niet zo een grote schok, want Capcom had toch al aangegeven om multi te gaan met haar titels.

Dacht dat mgs4 toch ook al aangekondigd voor de 360.

Voor 2nd en 3rd parties wordt het een steeds makkelijekre overwegeing om multi te gaan met spellen, want de ontwikkelingskosten rijzen de pan uit en door multi te gaan verkoop je gewoon meer.

DAY":34mlr8iy said:
Voor 2nd en 3rd parties wordt het een steeds makkelijekre overwegeing om multi te gaan met spellen, want de ontwikkelingskosten rijzen de pan uit en door multi te gaan verkoop je gewoon meer.
Precies. En Sony, in dit geval, kan het verschil niet opbrengen om de game multi te laten gaan.

Ik hoop voor Sony dat Final Fantasy XIII of Metal Gear Solid 4 als een bomb inslaat, want de console war verloopt niet echt goed aan Sony's kant...

Sony moet gewoon heel snel Microsoft zien in te halen. $600 > $300.

Dat gaat no way gebeuren aangezien ze net als MS met hun 360 lancering dikke verlies maakte per console. Ik las laatst dat MS nu pas winst maakt op de consoles.

Kijk ik twijfel niet aan de hardware van Sony maar op dit moment is er gewoon geen enkele titel die het aanschaffen van de PS3 rechtvaardigd, afgezien van VF5, maarja daar wacht ik dan nog wel even een half jaartje op.

Sony staat nu gewoon achter op de rest. Dat is een feit. Maar het is nog lang niet over hoor, zie PS2. Dat heeft 1,5 jaar geduurd voordat er wat voor uitkwam.

Toch zijn games als DMC4 niet de titels die de PS3 in Europa moeten gaan verkopen. Aan de andere kant geeft dit gewoon negatieve publiciteit, anders zou ik het niet kunnen uitleggen.

Ik vind het geweldig nieuws, ik wilde al geen Ps3 maar ben wel fan van DMC en Ace Combat.

Het is dus leuk om te weten dat die 2 titels gewoon op de console uitkomen die ik al heb.

WAs wel grappig gisteren. Was even bij mijn lokale gamestore en ze hadden net de ps3's binnengehad en om direct maar van die dingen af te zijn gingen ze maar alle mensen bellen die gereserveerd hadden. nadat de tweede klant zijn ps3 afhaalde kwam een belletje van Sony.

Ik kan er vanavond 2 ophalen _O_ Eindelijk.

Ik dacht dat je die via Sony had geregeld?

Ze staan hier in elke winkel met minimaal 2, 3 exemplaren.

Where is the hype?

Ken":11vfyqyg said:

Where is the hype?

Die is blijven hangen in november. De PS3 hype is so last year...

Ken":1qazctjm said:

Where is the hype?
Ja, een voor mijn broer, een voor mijn baas. Maar ik heb tegen mijn baas gezegd dat ie volgende week pas weer leverbaar is :) Dus dan geef ik hem mijn PS3 (die van volgende week) :P

Echt man .. ik liep in de Media Markt in Eindhoven en er stonden nog zeker 15 - 20 PS3's..

Heb er nog even voor stil gestaan, maar wacht toch nog even want de prijs/games liggen me (nog) niet.

Back