What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Plaats een foto van je cab (special get!)

je kan niet vroeg genoeg beginnen:

SNC00039.jpg
 
goatboy":1c7d0pjf said:
Originele Egret II panels zijn erg schaars!! :)

Die doe ik ook nooit weg. Want ik kan er in de toekomst zomaar een 1P shmup kast van willen maken.
 
Ken":2kxlq5em said:
Mocht je die 1P panel dan nog eens kwijt willen hoor ik het wel.

Als je me aan een mint 2p 6 button panel kan helpen wil ik de 1p wel in de deal betrekken ;)
 
Ik zou het leuke pin noemen :P
zal binnekort ook maar ff me street fighter pins en asbakken op de foto zetten :)

nice cab btw,.
 
He he ja thanks nog voor de pin bro, alles wat neo gerelateerd is ben ik blij mee. In ruil heb ik een mooi stapeltje games voor je zaterdag...

En mijn NAC is nog steeds mijn trotse bezit, al ben ik na Japan toch wel een beetje in de ban van de Vewlix geraakt. Paar jaartjes wachten nog, dan gaat er zeker een exemplaar richting rotterdam komen.
 
Back
Top