What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Plaats een foto van je cab (special get!)

Ken

High Score Hunter
Als alle cabowners op Nozomi nou eens hun mooiste cabfoto posten in deze topic, dan kunnen we hier misschien wat leuks mee doen als een collage, een poster, een nieuwe banner, een nieuwe post op de homepage (uit respect voor iedereen die erin is gestapt), je kunt het zo gek niet bedenken. Bovendien lijkt het me leuk om een overzichtje te hebben wie welke cabs nou heeft, aangezien het er al aardig wat beginnen te worden volgens mij.

Sterker nog, mocht je er een leuk idee mee hebben dan hoor ik het graag.
Dus, iedereen: zet hier de beste foto neer van je cab!

DSC_0173-1.jpg

Leuk idee en kan dan niet achter blijven met m'n anderhalve cab 😉
img2038xd2.jpg

img2043vy0.jpg

img0685ny3.jpg

img0914dw7.jpg

Leuk idee en ben erg trots op m'n baby's dus vindt het helemaal niet naar om nog wat meer te posten. :) Tis wel meer dan 1 foto en ze zijn niet echt gecomprimeerd dus.

Egret3_Naomi01_HN.jpg

Sega_NAC01_HN.jpg

Naomi_ZG2.jpg

Egret3_Panel_HN.jpg

Egret3_Top_HN.jpg

Cool man, die Egret 3 is echt de shit. Kom op mensen, posten die handel!

haha de eerste woodies, nice die 4slot neo-geo. Valt wel op tussen het paltic.

Die egret3 is echt erg cool, die death smiles pcb zou er goed in passen met al dat paars :twisted:

Tja had me belgische wood ook wel geplaatst, maar die heb ik weggedaan. Toch geen goede plek de schuur, ik rock nog steeds wel de arcade hardware. (Misschien een pcb thread?)

anyways mooi om zoveel cabs te zien, jullie zouden een arcade moeten beginnen ;P

oh jah lekker stoden het is een 6je die ik al bij neogeo forum heb gezien heh eigenteelt smoker ;)

ZiEk":3c6y3cu6 said:
Die egret3 is echt erg cool, die death smiles pcb zou er goed in passen met al dat paars :twisted:

Je hebt volkomen gelijk! 8)

Top conditie die Egret2. Mag je erg trots op zijn. Toffe aanwinst! vindt de 1P setup ook wel erg mooi trouwens.

Jep kast is in top conditie en de 1P setup is sweet. Maar ik ga er wel een 2P setup van maken.

Back