What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pics Chihiro test

Beatmaster-P

1CC Aspirant
Joined
Jan 11, 2009
Messages
889
Reaction score
0
Location
Den Haag
vanmiddag met ome Has in de shed even de Chihiro geboot met net dimm,
hier alvast een paar foto's van Ollie King nog even vanuit huis. komt nog meer...

img00158201106182340.jpg


img00169201106182347.jpg


img00163201106182342.jpg


img00165201106182343.jpg


img00166201106182343.jpg
 
Vet, binnenkort dus outrun 2 en maximum tune op je driver? :)
 
Dat zou wel tof zijn :D

alleen is mijn driver geheel omgekat naar pc en ps3, maar...

wellicht ergens een naomi of chihiro cabje op de kop tikken
waar de game van defect is... voor weinagh! 8)
 
Ja, precies.. een ID cab zou ideaal zijn.

Maar Wangan Midnight Maximum Tune is wat lastig. Die heb ik ook een paar dagen gedraaid, maar op een gegeven moment wordt de game onderbroken met de mededeling dat je een nieuwe Card moet aanmaken.. en ja.. ik heb er geen card-reader bij.. Wel een gave game om te spelen. Vooral met de muziek lekker hard!
 
Back
Top