Eerste keer op beurs stond .Was wat chaotisch prijslijsten vergeten voor bij de dozen te legen was 100% zeker meegenomen had .Alles niet loopte zoals gepland was(wou ook posters bayoneta , soulcaliber te koop zetten .Teveel gedonder om het via internet te verkopen met kokers enzo) .Toch aan een ebay maandsalaris spullen verkocht binnen 1 dag.Heb ook gelijk een ook een impressie over de beurs
spullen verkocht zijn
yoshi safari+10pcs box new
hellfire used
phelios used
b-daman new blik
ranma 1/2 new
space invaders new
final fight 2 new
sakura wars new
mariopaint bigbox
click + muis new +last bible new + 2x pocket monster new + gb new
kan mezelf schieten niet de boxed master system + game gekocht had stand naast me voor 15 euro .Kreeg opeens erg druk bij de stand daarna was het verkocht.Nog nooit (ok op shmup event 2009 aleste op master system gespeeld )Maar voor de rest nog nooit op het systeem gespeeld .Vroeger wel veel op gamegear bijna identiek is
hopelijk haal ik mijn rijbewijs en kan een busje nemen in de toekomst.Handig voor beursen en lots op te halen in de uk
Het was voor de rest goede dag .Leuk om wat members van hier en aniway te zien .Zag zelf een member van het oude mangadvd forum
update ik zit voor mezelf te twijfelen hier op moest reageren maar doe toch
Mooi lachmoment was een kerel die megaman x voor sfc verkocht voor 120 e en dracula xx voor maar liefst 150 e. Helemaal gestoord.
ik geef toe het gestoord is voor een gebruikt exemplaar die gaan vaak tussen de 20-60 lig aan de staat .Jammer genoeg lig de inkoop prijs erg hoog op japanyahoo voor nieuwe games.En die wil ik graag in me verzameling hebben.
Je betaal voor een nieuwe lot 5x zoveel op japan yahoo .Dan een gebruikte lot .Bij een nieuwe lot betaal je 15 euro inkoop per spel .Terwijl bij gebruikte vaak 2- 4 euro per spel .Bij nieuwe lot zitten ook veel titels tussen de 5-8 euro daar draait verlies op.Dus ergens iets voor kan krijgen moet ook voor krijgen om uit zien te komen
wat links om de prijs te verklaren:
nieuw rockman 7 japan yahoo 25,000 yen
http://page.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/116555219
dracula xx brandnew powerseller ebay 30 euro duurder mijn exemplaar mijn exemplaar 200$ zijn exemplaar 250$
http://cgi.ebay.nl/SFC-SNES-AKUMAJO-DRA ... 53df941062
mijn exemplaar:
http://cgi.ebay.com/super-famicom-snes- ... 53dfa34ba8
contra spirit gebruikt exemplaar vanaf 600 nieuw exemplaar vanaf 29800 yen amazon.co.jp
http://www.amazon.co.jp/gp/offer-listin ... r_pr_pb_un