Ken":23b6tvzz said:Een Neo zonder doos kan ik ook nog wel goedkoper vinden dan dat, met doos is het eigenlijk onbetaaldbaar vanuit Japan te laten versturen.
Ken":15wiqqjw said:Neo CD valt wel mee, maar who cares?!
ruderudie":dri0wvb2 said:Ja ik heb bij rx games een neo cd voor 70 euro (boxed en ziet er zeer goed uit) zien staan, en dankzij de hoge verzendkosten is dit niet rendabel maar anders kan ik die console hier in Nederland zeker voor het dubbele kwijt. Daarom dus hehe
Hij zag er zeker keurig uit!Maar helaas komt er het dubbele aan EMS bijruderudie":22d5xzrp said:Ja ik heb zelf de neo cd nooit mogen ervaren maar schijnt minutenwerk te zijn ja. Ik hoef er eigenlijk ook geen voor eigen gebruik omdat het gewoon niet speelbaar is. Maar voor 100 euro in die staat ben ik hem zeker binnen 2 dagen kwijt.
ruderudie":k83783wt said:Maaruh, met betrekking tot street fighter op de pc engine, is die ook op core system af te spelen of alleen supergrafx? zoiets hoorde ik, zie hierboven
Baki":1v70ea63 said:@ ruderudie: Zou je de pc engine topic niet willen vervuilen met die ebay links van neo consoles (hoe vet die ook zijn). Die kun je ook in een aparte topic zetten of pm-en, thx voor het begrip!
LeukBaki":1p257d7l said:Morgen heb ik Iga Ninden Gaou binnen voor de PCE. Geen Kaze maar wel een leuke ninja game. Als ik em goed gespeelt heb dit weekend zal ik even een korte impressie hier wegzetten...