Hi,
De dbGrafx Booster is nu weer verkrijgbaar: hier
Info hier
Deze unit gaat achterin de PC-Engine poort en je hebt RGB scart.
Voor zover ik weet NTSC only voor het moment, dus nog niet voor je TurboGrafx16 PAL.
Duurder dan een RGB mod - maar wel met wat meer features.
Ruim een half jaar zitten wachten op dit ding!! :mrgreen:
De dbGrafx Booster is nu weer verkrijgbaar: hier
Info hier
Deze unit gaat achterin de PC-Engine poort en je hebt RGB scart.
Voor zover ik weet NTSC only voor het moment, dus nog niet voor je TurboGrafx16 PAL.
Duurder dan een RGB mod - maar wel met wat meer features.
Ruim een half jaar zitten wachten op dit ding!! :mrgreen:

