Trol":1fc2qvdr said:Is de verkoop van die dingen inclusief roms niet gewoon illegaal?
K405":24n0knke said:Trol":24n0knke said:Is de verkoop van die dingen inclusief roms niet gewoon illegaal?
Keihard illegaal!
Ik kan me nog de FBI raids op BBS'en van vroegah nog herinneren.. :mrgreen:
Relax, volgens mij is het een photoshop. Als het geen photoshop is wil ik er echt niets verder van weten.RoOd":12yfh3qe said:Waarom zitten er joysticks op een T2 flipperkast??