loempiavreter
Arcade Local
Met de dood van m'n Sony Trinitron was ik genoodzaakt om m'n (sigma raijin) supergun te verhuizen naar de plasma tv beneden. Daarop aangesloten zijn enkele PCB's van mij (Violent Storm JP versie, Zero Team Jp versie) met m'n RGB scart aansluiting veels te overbelicht (op composiet niet, maar dat ziet er lelijk uit). Kloten met de tv settings met gamma en al dat spul, krijg ik hem nog niet goed.
Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen is? Het gaat dus om een enkele paar games niet alle. Dacht eerst dat het om alle JP games gingen, maar m'n Night Slashers JP, Gun Master JP doen het allemaal in de juiste kleuren.
Achterop de Sigma Raijin staat wel een brightness controle knop, maar die werkt alleen voor SVHS :/
Daarnaast heb ik ook nog een ander beeld probleem, ik weet alleen niet of het met de verhuizing van TV's te maken zoals hierboven, want ik heb het een tijdje niet getest. Maar ik heb een PGM board met The Gladiator, maar om de 4 seconden schokt/trilt het beeld binnen de tv, iemand een idee waar het probleem kan liggen? PGM board zelf, Gladiator Cartridge, iets anders? Heb geen andere PGM games om dat te testen.
Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen is? Het gaat dus om een enkele paar games niet alle. Dacht eerst dat het om alle JP games gingen, maar m'n Night Slashers JP, Gun Master JP doen het allemaal in de juiste kleuren.
Achterop de Sigma Raijin staat wel een brightness controle knop, maar die werkt alleen voor SVHS :/
Daarnaast heb ik ook nog een ander beeld probleem, ik weet alleen niet of het met de verhuizing van TV's te maken zoals hierboven, want ik heb het een tijdje niet getest. Maar ik heb een PGM board met The Gladiator, maar om de 4 seconden schokt/trilt het beeld binnen de tv, iemand een idee waar het probleem kan liggen? PGM board zelf, Gladiator Cartridge, iets anders? Heb geen andere PGM games om dat te testen.
