Ik heb een Outrun upright en een mini upright cabinet beide zonder pcb, dus voornamelijk voor onderdelen of als opknappers.
Ze mogen voor een zacht prijsje weg naar iemand die wellicht toevallig ook aan die dingen aan het prutsen is. Weggooien kan ik niet over mijn hart verkrijgen...
Laat maar horen als je denkt er wat aan te hebben en wat je ervoor over hebt.
Ze mogen voor een zacht prijsje weg naar iemand die wellicht toevallig ook aan die dingen aan het prutsen is. Weggooien kan ik niet over mijn hart verkrijgen...
Laat maar horen als je denkt er wat aan te hebben en wat je ervoor over hebt.