ElPancho
Shmup Veteran
jaguarwong1":1gl66o13 said:.............Pat7o al niet heel veel geluk had in de aankoop van cabs is het echt super kut dat het hem nu net weer
gebeurt.................
Moest ik ook aan denken, Rob heeft idd veel pech gehad daarmee.
Besef me dan gelijk hoeveel mazzel ik het afgelopen jaar heb gehad.
Op wat hele kleine tegenslagen na is alle ca$h goed terecht gekomen en werkt (bijna) alles, iig de cabs.
Niet moeilijk om in te voelen als dat niet zo is, zoals bij Rob.
Gisteren al een pleistertje naar Hasan gestuurd.
Wat zal die Blast een blast zijn wanneer ie af is !
Succes met alles dudes, blijf posten dat Blast verhaal.