What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Onze andere hobby's naast arcade?

thanks
Het is dat ik mijn website om zeep heb geholpen (wordt in een nieuw jasje gestoken) anders hadden jullie nog meer fotos kunnen zien van echt van alles van Mortal Kombat (lunchboxes, keychains, sealed figures, t-shirts etc)

tegenwoordig probeer ik alleen maar MK statues te sparen (de meeste zijn 10 inch alleen Ermac en Sub-Zero zijn 18 inch en de bust is 1:2)
321601_189373107814414_597395097_n.jpg

312585_189376827814042_838879322_n.jpg

401341_218824321535959_925197224_n.jpg

246408_351852258233164_2105489190_n.jpg

155214_352164421535281_1528704196_n.jpg

225882_352164444868612_1661747112_n.jpg

406511_352165611535162_879383334_n.jpg

293085_352165638201826_631204631_n.jpg

301482_352166864868370_61307711_n.jpg

552029_352168498201540_1974182436_n.jpg

264142_352170068201383_1444345230_n.jpg
 
Cageman":oxs22rdk said:
Tot een jaar of 2 geleden heb ik een aardige berg geld gestoken in een Porsche 911 Carrera 4 (model 964). Mee gereden op de Nordschleife (ja, dat ben ik achter het stuur :-)):


..

Wat een heerlijke auto was dat. Ook aardig wat aan gesleuteld (voor zover dat gaat met zo'n wagen, dus vooral kleine dingetjes, check de witte richtingaanwijzers op de bovenste foto ;-)). Altijd laten onderhouden door de Porsche dealer. Met toch wel wat pijn in mijn hart weggedaan. Dit is altijd mijn droomauto geweest, en hij heeft me in de 5 jaar dat ik hem heb gehad niet teleurgesteld :-)

)

Mooi hoor, en hobby helemaal afgezworen of toch nog een keer een andere Porsche??
 
Leuke collecties allemaal jongens en dame! Blijft altijd leuk om allerlei verzamelingen te zien, maakt niet eens uit wat het is, dedication is dan wat telt!
 
Dr Doggystyle heb je de PCS MK statues al allemaal besteld?
 
Van Syco Collectibles scoor ik ze gelijk zodra ze uitkomen en hebben allemaal dezelfde nummers
Van Pop Culture Shock heb ik de Scorpion statue (de gewone) thuis liggen.
Ben een van de gelukkige die de UMK3 PCS Reptile kan kopen (worden wereldwijd maar 99 stuks geleverd)
Als dat goed gaat allemaal ga ik ze direct bij hun bestellen zoals ik bij Syco doe.
 
Psykick":2mn7oqph said:
Leuke collecties allemaal jongens en dame! Blijft altijd leuk om allerlei verzamelingen te zien, maakt niet eens uit wat het is, dedication is dan wat telt!

Hobby's houden het leven leuk. Je heb iets om naar uit te kijken. Ik ben zelf altijd opzoek naar dat schaalmodelletje wat ik nog niet had. En als je het dan vind voel je goed en kan je er weer trots naar kijken.
Of het wachten op de game waar je al lang naar uitkijkt.
 
vwbabe84":1l0fw7je said:
Heb zelf nog geen oldtimer gehad maar komt nog wel in de toekomst. Heb veel mooie kevers gezien op meetings maar ben toch iets meer van de busjes alleen zo jammer dat ze zo duur zijn geworden. Ik had 10 jaar geleden een t1 moeten kopen die zijn aardig in waarde gestegen. Rij nu in een seat arosa maar die heb ik geerfd van opa en is een goede auto dus deze lekker oprijden en dan weer een vw.

Prijzen zijn inderdaad krankzinnig geworden. Toen ik studeerde kon ik makkelijk een brilkever scoren voor €500 tot €1000 in goede, harde staat. 3 en half jaar later was het 10k. Busjes zijn nog erger, zeker goede Samba's en Westfalia's. Wel doen als mede kans hebt, het is echt een toffe ervaring (zeker wanneer 's winters de achterwielaandrijving en de trommelremmen zorgen voor 'enerverende' ritjes :D )
 
Je kan wel busjes huren voor een weekendje dat wil ik nog steeds een keer doen. Nu maar eerst mijn vw bus legobus bouwen van 1332 stukjes ben ik nog wel even zoet mee. De prijzen zijn echt belachelijk dus ik neem wel een polo hatchback of coupe uit begin jaren 80 of een golf 1 kan je ook een hoop lol mee hebben en stuk goedkoper.
 
Tof hoor gasten! En Zemmik: zou dat best willen, maar is me gewoon te duur.. wil wel nog eens een Lotus Elise.
 
Haha!

Robin, vergeleken met een Porsche niet. Onderhoud alleen scheelt al enkele duizenden euro' s per jaar. Onderhouden van een wat oudere Porsche (door de dealer, anders daalt de waarde van de auto te snel) kost je op jaarbasis ongeveer een tweedehands fiat panda, zeg maar.
 
Hele vette collecties allemaal. Ik had vroeger ook een behoorlijke collectie StarWars figuurtjes. Al waren die niet boxed maar om mee te spelen ;) M'n priced possessions waren de ATAT, Millenium Falcon en een 40cm Boba Fett met een 'verrekijker' in z'n hoofd.
Tegenwoordig verzamel ik voornamelijk onverkoopbare voorraad ;) ;)
 
Ik weet het, mijn vader rijdt in een jaguar. ook niet echt goedkoop die servicebeurtjes.
Ik ben 250 tot 500 per jaar kwijt aan apk en reparaties. Vind dat meer dan zat.
Ik mis me lease auto ;-)
 
Here is my other great hobby !
I do it for ca 20 Yeahrs ,with my friends iff i had time ! :mrgreen:










Short pics ! 😉


:mrgreen:
 
Back
Top