Ken
High Score Hunter
Wie kan er goed met photoshop overweg en denkt een nog veel mooier ontwerp te kunnen maken voor de header van het forum? Deze is al meerdere keren veranderd en ik ben benieuwd wat de community er van zou kunnen maken. Als je denkt een goede mix te kunnen vinden voor een header met de onderwerpen waar over het algemeen over wordt gesproken, laat het zien. Natuurlijk is het belangrijk niet zomaar een paar logo's van gamebedrijven neer te kwakken, maar er zoals nu een stylish geheel van te maken, hoeft helemaal niet moeilijk zolang het maar in een opslag laat zien wat voor forum we hier op zitten.
Ik zou het leuk vinden vaker de header te veranderen en het is helemaal cool als dat wordt gedaan door leden van het forum zelf. Ben je zelf nou helemaal niet zo handig met dit soort dingen (zoals ondergetekende), misschien heb je dan wel leuke ideetjes voor een header en weet je iemand anders met wie je het zou kunnen maken. Misschien pikt hier iemand wel jouw idee op, het kan me niet schelen zolang er maar leuke inzendingen komen. Het is geen wedstrijd met een bepaalde deadline, dus als je iets cools hebt gooien we het er gewoon op. Ik hoop wat reacties te zien mensen!
Ik zou het leuk vinden vaker de header te veranderen en het is helemaal cool als dat wordt gedaan door leden van het forum zelf. Ben je zelf nou helemaal niet zo handig met dit soort dingen (zoals ondergetekende), misschien heb je dan wel leuke ideetjes voor een header en weet je iemand anders met wie je het zou kunnen maken. Misschien pikt hier iemand wel jouw idee op, het kan me niet schelen zolang er maar leuke inzendingen komen. Het is geen wedstrijd met een bepaalde deadline, dus als je iets cools hebt gooien we het er gewoon op. Ik hoop wat reacties te zien mensen!