Trailblazer
1CC Aspirant
Nu, ik heb recentelijk KOF XII voor de 360 aangeschaft en ben ff online gegaan. Wat een belabberde rukmodus is dat dan zeg. Oftewel niemand speelt deze game online (behalve enkel Japanse ninja's) oftwel de soft is gewoon bad. Ook is ie ontzettend traaaaaaaaaaag online, chars lijken luier dan een pamper nu.....
Iemand hier evaring mee en wellicht een oplossing? Tx!
Iemand hier evaring mee en wellicht een oplossing? Tx!