What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Omedeto!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Gelukkig nieuwjaar!
Ik kom net terug van het Ayumi Hamasai concert in Yoyogi, Tokyo.
Ik dacht, laat ik jullie allemaal als eerste een super 2008 wensen.

Niels
 
Cool man, vorig jaar oud en nieuw gevierd in Harajuku.
Zeer bizar gebeuren om in Japan te vieren.

Jij ook de beste wensen.
 
Jij ook een gelukkig nieuwjaar :) Hoe is nieuwjaar in Japan? Wordt daar veel aan gedaan?
 
Met nieuw jaar gaat iedereen naar een tempel om te bidden, te zuipen en te vreeten. Ik daarentegen zat lekker bij een concert tot 02:00 daar na in een ierse pub.

Ja, er wordt veel aan oud en nieuw gedaan. Het is hier feest tot 3 Januari.
Maar ze steken geen vuurwerk af. Dat gebeurt in de zomer.
 
Back
Top