What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

O O O O Otaku container #3

Jinxz":uwvx5joc said:
@ Ckong klopt ja volgens mij had ik daar ooit foto's van gezien. Wat een moordklus is dat toch. Hoe kreeg je de cabs uit de vrachtwagen? Liftplaat?

Ha, liftplaat, dat is voor sissies! :D Nee, gewoon met het handje, 16 x 130 kilo met twee man van 140 cm naar beneden tillen:

ic09-1.jpg

Met dit als resultaat:

ic09-6.jpg

ic09-4.jpg
 
Egrets, zijn ook zo mooi. Damn wat een boel.

Ok bij jou Ckong. Wat een gekkenwerk met dat tillen. maarja, scheelt weer een week sportschool.
 
Marcosan30":219n5az4 said:
Oh pure sex!!!!!!!!! :D
Chris rules, thanks kerel

Thanks en graag gedaan ;)


d":219n5az4 said:
Dat was puur genieten om die cabs te zien. Bedankt voor de foto's.

Tnx! Blij om weer eens uit te pakken met een shitload aan pics. ' Kan eigenlijk niet wachten om die andere cabs af te maken en te posten. D'r is nog genoeg werk aan de winkel.


Psykick":219n5az4 said:
Wel ff een punt van kritiek Chris, of je verkoopt die Chabudai of niet :)
Ik heb er een prijs bij gezet. Thanks voor de reminder.



ckong":219n5az4 said:
Ha, liftplaat, dat is voor sissies! :D Nee, gewoon met het handje, 16 x 130 kilo met twee man van 140 cm naar beneden tillen:

Ik had 't niet meer bij het zien van die pics :mrgreen:
Voel met je mee.
Ik heb ooit in een grijs verleden 7 jaar fitness en een jaartje of 2 bodybuilding gedaan maar doe het je niet snel na. Where there is a will, there is a way ;)


zpeakabonk":219n5az4 said:
Mooie Lading.
die tecmo is wel apart,

Tnx. Ja die Tecmo was eigenlijk een verrassing. Ik had er niet specifiek om gevraagd maar ben blij dat ie ertussen zat.
 
Tnx! Blij om weer eens uit te pakken met een shitload aan pics. ' Kan eigenlijk niet wachten om die andere cabs af te maken en to poste. D'r is nog genoeg werk aan de winkel.

We wachten met spanning af.
 
Klopt had ook gezien dat er een deel 2 is. Degene die ik ontving is deel 1 maar zonder dat ik het wist was het een upgraded versie met een soort honkbal spel toegevoegd. Je staat dan op de slagplaat van een honkbalveld en moet dan een homerun scoren door die tafel over het speelveld te mieteren haha. Echt geniaal.
Vooral ook die verwijzingen naar de bullet-time in The Matrix zijn bizar.
De cab heeft met die upgrade een soort "kit" met een extra topper etc. maar eigenlijk is het origineel (dat er gewoon achter zat) nog mooier. De extra topper heb ik er dus maar weer afgehaald.
 
Nogmaals bedankt Chris! En inderdaad, werkelijk elke cab uit die container is in waanzinnig goede staat. Echt onvoorstelbaar mooi.
 
3747575-7103751267-whosdaman.jpg-449778d1383414455
 
Cageman":1wt7dc83 said:
Nogmaals bedankt Chris! En inderdaad, werkelijk elke cab uit die container is in waanzinnig goede staat. Echt onvoorstelbaar mooi.
D'r is niks mooiers dan iemands Grail te leveren. Blij dat ie in goede handen is.

De 2e ID5 is 5 dagen on hold voor een vaste klant van me.

@Beatmaster-P Haha wat een baas van een cab huh? 'Moet nog uitvinden wat de juiste timing is voor het meppen op de tafel alvorens er een sodemieter aan te geven ;)
 
Hele mooie buit...prachtige cabs en ook mooi geprijsd. Helaas heb ik geen ruimte meer voor nog meer.
 
Vet hoor Chris, hoop die table-swinger game nog eens te kunnen testen, wel het summum van weirde japanse games! Is er nog een beetje markt voor die Namco cabs nu iedereen een Vewlix wil trouwens?
 
Lijkt mij wel, op AO was er toen een discussie welke mooier is. Ik vind de vewlix mooier qua design, maar die namco Blanc zijn echt bruut, alleen al die Marqee. WTF!.

Er zijn zeker mensen die de namco's zeker boven een vewlix kiezen. tis wat je mooi vind.
 
Ben vandaag toch behoorlijk onder de indruk geraakt van de Taito Darius Burst Ex - man, wat een kast, wat een beeld en wat een geluid!!
 
waiwainl":xf3c1wyu said:
Ben vandaag toch behoorlijk onder de indruk geraakt van de Taito Darius Burst Ex - man, wat een kast, wat een beeld en wat een geluid!!

Inderdaad, Darius Burst is gewoon een atractie op free play.
Leuk je ff gezien te hebben!


@ Ruderudie & Da Dude, d'r is zeker wel markt voor het 'betaalbaardere alternatief'. Besef je wel dat in ieder geval de Blanc een 1080P scherm heeft. De Noir moet ik nog op resolutie testen maar ik vermoedt hetzelfde.
Buiten dat hebben de Noir en Blanc best wel looks en een eigen stijl al is het minder strak als de Vewlix. In ieder geval beter dan een Lindbergh vindt ik ;)
 
waiwainl":29yba9s1 said:
Ben vandaag toch behoorlijk onder de indruk geraakt van de Taito Darius Burst Ex - man, wat een kast, wat een beeld en wat een geluid!!

ff doorparen, hij is te koop volgens mij.

@ Ruderudie & Da Dude, d'r is zeker wel markt voor het 'betaalbaardere alternatief'. Besef je wel dat in ieder geval de Blanc een 1080P scherm heeft. De Noir moet ik nog op resolutie testen maar ik vermoedt hetzelfde.
Buiten dat hebben de Noir en Blanc best wel looks en een eigen stijl al is het minder strak als de Vewlix. In ieder geval beter dan een Lindbergh vindt ik ;)

De Lindbergh vind ik zeker minder. De Namco's zijn zeker bruut. Als ik mijn vewlix niet had, was ik misschien wel voor zo'n over de top DBZ versie gegaan (ben al sinds mijn 10e al Dragonball fan). MAAR het design van de vewlix heeft mijn voorkeur.
 
Haha kwam er gisteren achter dat de table flipping game gewoon versie 2 is :)
En niet zomaar versie 2 maar ook nog eens een upgrade heeft bovenop versie 2 haha. Foto's volgen nog.
 
Back
Top