What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NVidia Shield - Handheld

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Volgens mij is dit ook wel een leuk hebbedingetje.... kon het niet, maar kwam het vandaag tegen!

project_shield_v2b.png

Meer info;

http://shield.nvidia.com/

http://shield.nvidia.com/portable-features

En android betekent dat ik al mijn emu's kan blijven gebruiken.
Momenteel staan die op mijn xperia play maar die gaat het een x begeven qua batterij o.i.d.
Hoop alleen wel dat het een beetje lekker in de hand ligt. Durf dat aan de hand van de foto nog niet te zeggen.
Voorlopig ben ik er enthousiast over.

Ziet er uit als een 360 controller, dus zal wel goed liggen... toch?!

En inderdaad rats; android, hdmi out, dus alle emu's + n64 :P yeah!

Lijkt wel erg veel op een xbox controller. Ben benieuwd of ze daar goed met Microsoft over hebben gesproken.

Cageman":3iyehdv8 said:
Lijkt wel erg veel op een xbox controller. Ben benieuwd of ze daar goed met Microsoft over hebben gesproken.

Zou jij toch moeten weten :P

Heheh :) Als je denkt dat een MS medewerker alles te horen krijgt (of überhaupt mag weten), vergis je jezelf :)

project_shield_v2b.png

android_jelly_bean_v3.png

Wow, pure sex

Kijk, neogeo fanboys, hier word ik nou warm van! :D 😉 8)

Ik ben wel benieuwd naar deze handheld.

Ze zijn wel druk met die dingen op het moment.
Ouya, en andere android consoles die er aan komen. haakt nvidia nu ook op in.
Lijkt me geen slechte vooruitgang. Zolang veel gewoon gratis blijft, en niet de prijzen gaan stijgen in de market als een gek. heeft dit veel toekomst imo.

Nog een foto, gewoon omdat het een prachtig ding is, qua looks.

shield_overview_v2.png

Is idd best wel een lelijk ding! Mss wel de meets praktische van allemaal straks, qua button layout, hoog emugehalte denk ik. Ben benieuwd!

Ik vind het er persoonlijk ook niet uit zien maar het gaat me in dit geval om de mogelijkheden en functionaliteit. Ben i.i.g. niet nerd/geek genoeg om er en public mee te spelen ;)

Back