What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nozomi's 5000e post !! Nu 70.000.....

hehehe komt vanzelf allemaal goed!!! Tis toch redelijk actief hier dus!
 
Wel jammer dat we weinig nieuwe leden krijgen.(teminste die een beetje actief zijn 😉 )
 
Het voordeel daarvan is ook wel weer dat ze het forum niet vol kunnen spammen e.d.
 
Nou dat soort lieden vliegen er toch binnen een minuut uit.

Nieuwe aanmelding ach, ik denk dat er genoeg hardcore dudes zijn om het een community te noemen, alleen niet zo'n massale. Gelukkig maar, scheelt een hoop gezeik en fronsende wenkbrauwen.
 
wie had durven dromen dat nozomi zo een hechte groep ging worden na al die jaren en dat de cabs maar in het land blijven stromen!

Bedankt iedereen voor de enthousiaste inzet en liefde voor de scene!
 
5 jaar alweer. @Ken en iedereen die voor en achter de schermen aan dit forum werkt, inclusief alle forumleden, van harte gefeliciteerd.

En ik denk dat we vooral speciale dank kunnen zeggen aan degenen die voor ons al die prachtige cabs naar Nederland halen, zoals Ronnie en natuurlijk ook het team Hasan-Pascal. Fantastisch mooi werk. En als ik zo de plannen van Ronnie aanhoor zullen er dit jaar weer een paar fantastische events georganiseerd worden waar we elkaar kunnen ontmoeten.

Great Community.
 
Kan ik weinig aan toevoegen,behalve dat ik me hier thuis voel en blij ben dat Ken me toendertijd uitnodigde op zijn forum.
Ook al zit ik echt veel te vaak op N-G.com en vermaak ik me daar prima.Deze site is echt een welkome verademing met een hoop toffe members en gasten zoals rklok die effe zijn hele shop ombouwt voor een evenement waar een hoop mensen die hij alleen van internet kent langskwamen om een dagje te gamen.Dat was echt een van de beste dagen van '09 samen met IC'09.
Hoop dat we hier nog lang met zijn allen zullen rondhangen en veel meets hebben in de toekomst.Keep it going guys.
 
Back
Top