What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nozomi's 5000e post !! Nu 70.000.....

Ken

High Score Hunter
Joined
Aug 10, 2005
Messages
4,799
Reaction score
0
Our users have posted a total of 5000 articles
We have 111 registered users


Sinds de oprichting van het forum vorig jaar augustus is dit de 5000e post.
Voor een gemiddeld forum misschien geen astronomisch aantal, maar in de scene waar wij ons in begeven is het voor mij een godsgeschenk geweest nog op een beetje normale manier over de heftige stuff te kunnen ouwehoeren en natuurlijk over het mooiste land op deze aardbol.
Namens iedereen die zijn steentje bijdraagt aan Nozomi allemaal bedankt voor jullie inzet en dedication in deze scene die nooit zijn glans mag verliezen. Laat de middenstroom lekker zijn verhaaltje houden, fuck em all en doe je ding waarvan zij nog nooit uberhaupt hebben gehoord en zoals zij nooit zullen begrijpen. Kick ass, game on.

Ken
 
Gefeliciteert met de 5000e post van Nozomi en de mensen die dit ook mogelijk gemaakt hebben zoals de crew en posters zelf. Vind het zelf zonder te willen overdrijven het leukste Nederlandstalige gameforum waar ik nog langs kom.
 
7000 and counting! En werkelijk waar het lelijkste LEGO setje allertijden.
7000-1.1122737669.thumb2.jpg
 
Ken":2ns0oorn said:
7000 and counting! En werkelijk waar het lelijkste LEGO setje allertijden.]

Gratz mate!.

Ken":2ns0oorn said:
Lol ...
Tijd te veel?
Of heeft de jatlag je helemaal in de war gebracht.
Maar hijs idd lelijk. :x
 
Gefeliciteerd, gelukkig is Nozomi niet doodgebloed zoals vele, vele nieuwe fora.
Nozomi (L)
 
8000 posts! 10.000 voor het einde van het jaar?
 
zo lang het niet ten koste van de kwaliteit gaat is dat een nobel streven :)
 
RoOd":njdmnpp4 said:
zo lang het niet ten koste van de kwaliteit gaat is dat een nobel streven :)

I second that!
Ik ben zelf nog steeds van mening dat die 8000 posts erg leuk waren, inhoudelijk en er hangt nog steeds een gezellige sfeer op t forum. Keep it going like this ppl! :)
 
hehehehe masterlijke filmpjes zijn dat.

wie had dit keer de winnende post?
 
Op naar de 10,000 dan maar he!
Gaat goed zo, alweer dik een jaar bezig en het loopt nog steeds lekker :) Laatste tijd weer eens wat afwezig, maar je zult me wel vaker zien verschijnen weer op het forum 8)
 
Post 12874, still live and kicking!

Verwacht de komende tijd wel wat meer activiteit van de mensen, or else!
 
En op hoeveel zitten we nu???? Zie dat het offtopic gedeelte de laatste tijd wat inactief is!!!!
 
Back
Top