What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nozomi's 5000e post !! Nu 70.000.....

..en dan is 't maar goed dat we nog een groupchat op whatsapp hebben, anders kregen we vast een collectieve ban.
 
Cageman":3fcxm9a7 said:
Er wordt hier steeds meer slap ge-ouwehoerd. Dan gaat het heel hard ;)

Zit te denken om http://www.nozomi-theekransje.nl erbij te nemen ;)

Ik voel me hier wel erg door aangesproken :mrgreen: :mrgreen: snap niet waarom?!
Zal mijn serieuze aard weer gaan zoeken, pfff dat wordt lang zoeken

Daarnaast gaat dat grappige videotopic als een speer, wie was dat eigenlijk gestart 😉
 
Marcosan30":7pfnm4w3 said:
Ik voel me hier wel erg door aangesproken :mrgreen: :mrgreen: snap niet waarom?!
Dat heb je te danken aan Anton :D

Daarnaast gaat dat grappige videotopic als een speer, wie was dat eigenlijk gestart 😉
Ik heb werkelijk geen idee :mrgreen:. Jaja, ik doe net zo hard mee met het theekransgebeuren :D
 
Da Dude":2kceni9j said:
Gezelligheid: nozomi
serieus: jamma+
drama: NeoGeo.com
Saaier dan nozomi: AcadeOtaku

Take your pick.

Een kleine toevoeging
agressieve boze mensen: shmups forum (my god wat een sfeer daar, af en toe verbale matterij)
 
Marcosan30":1bw85f0o said:
Een kleine toevoeging
agressieve boze mensen: shmups forum (my god wat een sfeer daar, af en toe verbale matterij)
Haha! Hoewel ze op neogeo.com ook niet echt superlief zijn :D

Oh, en voor AO nog een toevoeging: de moderators zijn enorme zeikerds :D
 
Marcosan30":2p05q2me said:
Da Dude":2p05q2me said:
Gezelligheid: nozomi
serieus: jamma+
drama: NeoGeo.com
Saaier dan nozomi: AcadeOtaku

Take your pick.

Een kleine toevoeging
agressieve boze mensen: shmups forum (my god wat een sfeer daar, af en toe verbale matterij)

Het shmups forum bestaat uit elite, creme de la creme van de shmuppers. Die worden altijd boos als een n00b als jij daar komt. Of als een refik ofzo daar bordjes te duur verkoopt. Kan het ze niet kwalijk nemen eigenlijk. :mrgreen:
 
Shmups forum, soms mooie dingen te koop maar wat een zure mensen zitten daar zeg...ik browse op dat forum alleen voor de koopjes.
 
Ik kom dr geregeld, maar voornamelijk voor de strategy guides. Staan hoop scoring technieken echt goed en diep uitgelegd. Is wel handig :)

En het jaarlijkse toernooi van trap15 heb ik nu 2 x aan meegedaan, is wel lachen op zich
 
sombetzki":3l74v6b5 said:
Ik kom dr geregeld, maar voornamelijk voor de strategy guides. Staan hoop scoring technieken echt goed en diep uitgelegd. Is wel handig :)

En het jaarlijkse toernooi van trap15 heb ik nu 2 x aan meegedaan, is wel lachen op zich

Ongelofelijk oefen je zoveel Anton en dan nog onder mij eindigen op het schmuptoernooi :D
Klopt dus wel dat trainen voor talentlozen is. Wat betreft het shmupforum, het lijkt erop dat er
vreselijk veel Amerikanen daar rondhangen en man wat zijn die lichtontvlambaar, ze maken elkaar
soms af daar. Ik kom er alleen voor de koopjes, kwam ooit een ddp saidaioujou langs daar :D en een futari bl welke werd weggekaapt door een anonieme member hier genaamd S.L. :evil:
 
Ongelofelijk oefen je zoveel Anton en dan nog onder mij eindigen op het schmuptoernooi :D
Klopt dus wel dat trainen voor talentlozen is.

Lol Marco op zen best :P
 
Marcosan30":jki61jre said:
sombetzki":jki61jre said:
Ik kom dr geregeld, maar voornamelijk voor de strategy guides. Staan hoop scoring technieken echt goed en diep uitgelegd. Is wel handig :)

En het jaarlijkse toernooi van trap15 heb ik nu 2 x aan meegedaan, is wel lachen op zich

Ongelofelijk oefen je zoveel Anton en dan nog onder mij eindigen op het schmuptoernooi :D
Klopt dus wel dat trainen voor talentlozen is.

En het klopt dus ook dat geluk met de dommen is :mrgreen:
 
Back
Top