A
Anonymous
Guest
Is ook wel zo, maar ik had alle voorrondes ook gezien en weet dat Eurosport net als vorig jaar er een avondvullend programma van maakt.
Dan is, vind ik, het wel leuker als er nog enig verassingselement aanwezig is.
Ik wist wie er in de Final zouden zitten en daar heb ie een jaar voor gekeken.
Nu weet ik na al die kwalificaties al wie heeft gewonnen en lijkt alles voor niets geweest.
Zal het toch wel gaan kijken, maar ja.... toch beetje jammer
Dan is, vind ik, het wel leuker als er nog enig verassingselement aanwezig is.
Ik wist wie er in de Final zouden zitten en daar heb ie een jaar voor gekeken.
Nu weet ik na al die kwalificaties al wie heeft gewonnen en lijkt alles voor niets geweest.
Zal het toch wel gaan kijken, maar ja.... toch beetje jammer