Ja, daar zijn wel een aantal mogelijkheden voor. Ik zal er de komende tijd eens naar kijken. Chat mogelijkheid speelt ook al langer. Zou inderdaad wel cool zijn als dat gewoon op het forum kan.ckong":ie3a0n3e said:Wat misschien nog een leuke aanvulling zou zijn is een chatbox. Real-time elkaar afz.... (ha ha, grapje :lol::lol:
). Zonder gein, een chatbox zie ik wel zitten.