What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NOZOMI GAME CENTER

Qko, vraagje aan jou, aangezien jij de GG expert bent, weet jij toevallig wanneer ggxxac voor xboxlive arcade nou eindelijk uitkomt?? Zo moeilijk is het toch niet om te porten?? Of wel soms voor die microsoft gasten??


God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
doc81":1aavyird said:
Qko, vraagje aan jou, aangezien jij de GG expert bent, weet jij toevallig wanneer ggxxac voor xboxlive arcade nou eindelijk uitkomt?? Zo moeilijk is het toch niet om te porten?? Of wel soms voor die microsoft gasten??


God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk
10 october zou de GGXXAC release zijn voor psn en xbl. Later komt er een patch die de game dan GGXXAC+R maakt.
 
Cageman, dat bedoelde ik niet, tis meer de arcade versie naar microsoft taal porten zodat de xbox de de files kan lezen, ik zag ooit in een ps3 spel dat ook voor de xbox was een paat losse files die speciaal bedoeld waren voor xbox zelf. Xbl ofzo weet et niet meer, ik probeerde bij een spel mijn echten .ogg files te inporteren dan de bagger muziek die ze gemaakt hadden voor dat spel. Volgens mij was het atv
Vs cross nog wat, ben best wel diep gegaan, heb zelf een microsoft edit tool geinstalleerd daarvoor, maar alles is gelinkt naar een naam, track 1 met zo en zo naar bestand a, etc etc dus ik moets alles redirecten. Enige wat gelukt was, was de text. Wow wat een prestatie voor een niet engineer heh hehehehehe. Toen dacht ik laat maar zitten!!! Hehehe daarom zeg ik porten kan makkelijk. Ff de files converteren naar xbox taal, voila!!! Xboxlive patch + een extra menu met wat achievements klaar!!!! Hahahaah wat een uitleg zal je wel denken :-) maar ja beter duidelijk dan mondje dicht.


God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Heehehhe ja he, et kan wel maar ja de muur van auteurs rechten krijg je elke keer en kosten natuurlijk bla bla bla. Allemaal zakken vullers, misschien wel iets voor het kabinet dat gaat valle, oeps ik verspreek me ;-p


God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ik heb interesse om te joinen, is het heel actief daar elke vrijdag? Zijn er misschien ook mensen aanwezig met verstand van repareren van PCB's met defecten? En die ook interesse hebben om er na te kijken?
 
loempiavreter":rryzdt2y said:
Ik heb interesse om te joinen, is het heel actief daar elke vrijdag? Zijn er misschien ook mensen aanwezig met verstand van repareren van PCB's met defecten? En die ook interesse hebben om er na te kijken?

Het is zeker de moeite waard
Leuke sfeer en top games ik heb het altijd naar me zin
 
loempiavreter":16shvnjs said:
Ik heb interesse om te joinen, is het heel actief daar elke vrijdag? Zijn er misschien ook mensen aanwezig met verstand van repareren van PCB's met defecten? En die ook interesse hebben om er na te kijken?

Ik zou zeggen kom gewoon kijken vrijdag. Losse entree is 5 euro.
Mocht je daarna beslissen te joinen krijg je die 5 euro als korting op je lidmaatschap.

Soms is het druk, soms is het wat minder druk, maar je kunt van een ding op aan:
Er is altijd genoeg gezellig slap geouwehoer met kennis van zaken.

Als je vrijdag langs wilt komen let me know in een PM, dan stuur ik je een PM met het adres.
 
Bam! Virtua Cop 3 in the !#$%@#@$ house! :)

480701_477205175647589_93023329_n.jpg
 
Ken":50a0andq said:
Bam! Virtua Cop 3 in the !#$%@#@$ house! :)

480701_477205175647589_93023329_n.jpg

Die rode puntjes op de ruggen maken mij een beetje nerveus. Worden deze 2 gedwongen om dit spel te spelen? :lol:

Mag ik daar nog even aan toevoegen dat ik het erg relaxed vond vanavond. Bedankt voor de uitnodiging, ik zal mij binnenkort officieel lid gaan maken. Jullie hebben nog niet het laatste van mij gezien 8)
 
NGC

Een aantal kritische vragen van een NGC lid :

Want ik krijg toch een beetje het gevoel dat als je wat verder woont, het NGC niet zo heel spannend is om 1,5 uur voor te rijden..

- hoeveel betalende leden heeft NGC nu ?
- wanneer gaan we tournooien/events zien op de agenda?
- komt er een vervolg op de barbecue / opening ?
- komen er groupbuys ?

We weten uit ervaring dat een event veel moeite en tijd en ook geld kost, maar het wordt tijd voor een spektakel in Zoetermeer
 
ik rij bijna elke week bijna een uur uit amsterdam naar het ngc.
nooit spijt van gehad.
Sphere":1zqu0nrm said:
Ken":1zqu0nrm said:
Bam! Virtua Cop 3 in the !#$%@#@$ house! :)

480701_477205175647589_93023329_n.jpg

Die rode puntjes op de ruggen maken mij een beetje nerveus. Worden deze 2 gedwongen om dit spel te spelen? :lol:

Mag ik daar nog even aan toevoegen dat ik het erg relaxed vond vanavond. Bedankt voor de uitnodiging, ik zal mij binnenkort officieel lid gaan maken. Jullie hebben nog niet het laatste van mij gezien 8)

ik wou nog effe zeggen ik ben niet gedwongen om te spelen :mrgreen:
dat doe je vanzelf als je het ziet
 
Inderdaad erg aanlokkelijk VC3, wat een game is dat zeg!! en de rode puntjes zijn van de disco-lasermachine

Vwb Ronnie: enerzijds zijn we bezig idd het forum meer in lijn te gaan brengen met wat er in het NGC
allemaal aan gaafs gebeurt (we hebben bv ook een pro dansmachine nu, gaan we idd meer delen).
anderszijds items zoals groupbuys worden getrokken door Has, maar zoals je weet heeft o.a. zijn verhuizing
nu even prio. maar hou het forum cker in de gaten. Kijk ook op FB wat er hip en happening = !
 
Zaterdag 13 oktober heb ik een feestje gegeven voor wat collega's en vrienden, wat ons vrijdag gelijk mooi de gelegengeid gaf om hier en daar wat mooie veranderingen door te voeren. Zo staan alle consoles nu tegen de lange muur, staat de UMK3 kast in de arcade, staan de dansmatten met de beamer nu mooi opgesteld, staat er een tafelvoetbal en is alles weer even goed opgeruimd. Hier een paar pics, ik zou zeggen kom snel weer 's langs allemaal!

190354_10151247745145325_1074982430_n.jpg


284177_10151247745300325_358708585_n.jpg


578528_10151247745620325_1026107003_n.jpg


644038_10151247745640325_326072193_n.jpg


397271_10151247745740325_193909122_n.jpg


550631_10151247745490325_1289913604_n.jpg
 
Heel erg cool Ken!
Ik probeer zo snel mogelijk weer eens langs te komen..
 
Back
Top