Ratson":1fjrbikw said:Heeft er al iemand een topic op ArcadeOtaku gemaakt? Gewoon om het effe in te wrijven![]()
Ow, gelukkig maarKen":3mh2p5a9 said:Er schijnen nog wel wat meer oudere jongeren rond te lopen, dus je bent van harte welkom
Ben benieuwd wat je er van vind volgende week!
NaomiFreakster":2zpjnoqo said:Gaaf zeg!
Is een ouwe lul van 40 ook welkom?
Wel grappig aangezien ik zelf al tijdje met het idee rondloop een arcade te starten in Zoetermeer alleen maar om dat gevoel van vroeger weer te voelen.
Ik vind het echt geweldig wat jullie doen en ik zal eens gaan nadenken hoe ik jullie een handje kan helpen.
Tot snel in het NGC
beau":sgrzemwy said:ik heb het gezien die dude heeft volgens mij echt alles
Cageman":1yp1evq5 said:Guilty Gear Accent Core Plus R draait op Sega RingEdge 2 hardware, momenteel nog onvindbaar en al helemaal onbetaalbaar voor onze kleine (maar trotse) arcade. We hebben helaas nog geen RingEdge/RingWide, laat staan RingEdge 2 :mrgreen: