What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NOZOMI GAME CENTER

ckong":3727w1l8 said:
Da Dude":3727w1l8 said:
Iemand een idee om vanuit het oosten wat te regelen met gezamelijk vervoer. Ik denkt dat meer mensen graag willen, maar niet zo ff kunnen. tijd voor een leaseauto :P

En daarom is een ledenlijst met locatie handig.

Maar wij kunnen zo wie zo wel af en toe samen rijden. Regio arnhem ligt bijna op mijn route.

Top, want anders is het niet haalbaar. voor de mensen hier.

Daarom, ik wil een lease auto ;-)
 
Op het subforum is inmiddels een heuse smoelenlijst/carpoollijst gestart :)
 
Fantastisch 8) en gefeliciteerd mannen!!!
Scheelt jullie thuis ook weer wat ruimte :D neem ik aan.
Die opslag ruimte is behoorlijk groot zo te zien, als dat zo doorgaat dan staat straks alles vol!
Ik stel me voor dat er dan geen plaats is in Nederland met meer bespeelbare cabs, zeker geen japanse.
Wel jammer dat ik ook niet in de buurt woon maar ik kom zeker eens langs.
Erg top!
 
dit weekend worden er foto's gemaakt. die vraag had ik namelijk ook al (letterlijk) van de week :P
 
Ik kom vanavond met mijn vriendin en pik gelijk in Rotterdam even Steven op.
Heb ook 2 introducees bij me: Mijn beste maat waar ik al bijna 25 jaar mee game en blow. Zijn vriendin komt ook mee. Beiden zijn gelukkig ook gamers.
Tot vanavond.
 
Gaat al meteen gezellig worden die eerste dag :mrgreen:
 
Een aantal foto's gemaakt door m'n vriendin :

318169_4009992327530_1212884038_33793325_328256922_n.jpg


De tafeltennis tafel

403559_4009993727565_1212884038_33793327_754334827_n.jpg


Beatmaster-P, arcade tech support guy

551105_4009994647588_1212884038_33793328_455540656_n.jpg


Inferno187 achter de racecabs

401639_4009995967621_1212884038_33793331_578619118_n.jpg


Momi (die dag was hij in Rotterdam tijdens Gamekings Showcase 2de van de Benelux in SF4 geworden) was er ook bij.

538074_4009996567636_1212884038_33793332_1892016927_n.jpg


nindo & AQH

562227_4009997447658_1212884038_33793335_2026565490_n.jpg


Crowded enz 1

538873_4009998127675_1212884038_33793336_1977068872_n.jpg


Crowded enz 2

148720_4009998407682_1212884038_33793337_1692551438_n.jpg


Op dat moment was hij Cateringmaster-P
 
In één woord; KICKE! Hopelijk kan ik er binnenkort ook eens bij zijn :-)
 
Eigenlijk alle 2D en 3D fighting games die je je maar kunt voorstellen hebben we wel op een cab draaien.
Is het niet via de originele PCB (op bijv. een Astro City of Egret 2), dan zeker via een Xbox 360 (bijv. op 50 inch plasma of Megalo).
 
klinkt ook goed, third strike op een blast city lijkt me nice.
 
Back
Top