What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NOZOMI GAME CENTER

Super, jongens! Heerlijk, al die reacties :-) We hebben echt ons best gedaan om er iets heel moois van te maken; de foto's brengen nog geen 10% van de ervaring over, dus komt het zien :-)

Ik woon zelf op 55 minuten rijden van Zoetermeer, maar de glimlach op mijn gezicht als ik er heen rij compenseert de reistijd altijd ruimschoots. En terug ook :-)
 
Ken":3pvmzg6r said:
Ratson":3pvmzg6r said:
maak morgenochtend geld over.
You're the man G.! Nu nog je vrouw er van overtuigen lid te worden ;)

Dat wou ik echt net in mijn post editen. Ik maak geld voor 2 personen over aangezien ik afhankelijk van haar vervoer ben.
Mijn vriendin is hier echt wel voor te porren :D
Echt een topidee jongens, kijk hier echt heel erg naar uit.
Ik zou wel nummer 72 willen hebben, mijn geboorte datum en mijn initialen zijn ook de 7e en 2e letters van het alfabet.

edit: Heb zojuist het geld overgemaakt :)
 
Goeie shit man jongens! Thnx for the support ;)

Was vandaag weer de hele avond in NGC en ik wordt er elke keer weer zo blij van, leuk om te weten dat er binnenkort nog meer gezelligheid aan toe wordt gevoegd, hoop jullie allen snel te mogen zien ;)
 
Erg gaaf! Wat een mogelijkheden zijn er opeens bijgekomen . Count me in as member. Alleen al voor de tafeltennistafel! Ik weet nog niet in welke vorm, maar jullie hebben er een sponsor bij!
 
Vette shit Ronnie! Nou er zijn idd al wat hete battles gehouden op de tafeltennistafel. Niveau is behoorlijk hoog kan ik je melden hehe!
 
Eindelijk een "Japanse" arcade in Nederland :D Ik ben blij dat jullie initiatief hebben genomen om dit voor elkaar te krijgen.
 
Hoe vet is dit dan mannen! Ziet er erg nice en clean uit allemaal met dikke setups; helemaal top! No-brainer natuurlijk om lid te worden, komt er deze week aan! Heb ritje(s) Zoetahmeer graag v over en kom zeker snel kijken (met Rudie)!
 
Ook lid geworden, ondanks de gemiste kans het de Federatie Arcade Gamers te noemen.














awe.png
 
Jezus gasten, wat enorm vet! Direct mijn lidmaatschap voldaan natuurlijk en aangezien ik vrijdag in de namiddag waarschijnlijk langs Zoetermeer kom, ben ik van plan dan meteen even langs te komen.

E_P_I_C indeed......
 
Heel erg mooi initiatief! :)
Bereikbaar met openbaar vervoer?(zit in rotterdam)
Heb het geld net overgemaakt en kom zeker een keer kijken.
 
Ziet er zeer goed uit en we zullen zeker ook lid worden

Mis nog wel een beetje schiet kasten eventueel nog wel een alien 3 the gun in bruikleen als er interesse is.

Afstand is wel te doen kom wel vaker in de hoek hebben ook goede schuurfeesten in de omgeving ;-)

Moet even wachten totdat de baas mijn aanwezigheids premie overmaakt en dan zal ik het meteen over maken

Ook nog even een vraag als ik lid ben is het mogelijk niet leden bv. Voor een avondje tegen vergoeding mee te nemen?
 
Dat kan, een introducee betaald 5 euro. Als hij/zij vervolgens besluit lid te worden wordt die 5 euro in korting gebracht.
 
Wat een vette reacties allemaal mensen !
Echt te gek. Kan niet wachten alle leden in de arcade te treffen.
Dat gaan nog heel wat toffe avondjes worden denk ik zo :)
 
Al foto's van opening night afgelopen weekend?


Zat net te kijken, maar zoetermeer is is 1 uur en 20 minuten rijden, en retourtje kost me dan met mijn auto bijna 35 euro per keer. Ik verwacht niet dat ik vaak kan langskomen.

Iemand een idee om vanuit het oosten wat te regelen met gezamelijk vervoer. Ik denkt dat meer mensen graag willen, maar niet zo ff kunnen. tijd voor een leaseauto :P
 
Da Dude":23qw84rg said:
Iemand een idee om vanuit het oosten wat te regelen met gezamelijk vervoer. Ik denkt dat meer mensen graag willen, maar niet zo ff kunnen. tijd voor een leaseauto :P

En daarom is een ledenlijst met locatie handig.

Maar wij kunnen zo wie zo wel af en toe samen rijden. Regio arnhem ligt bijna op mijn route.
 
Back
Top