Jawel, wederom dit aloude onderwerp.
Mijn 2930 doet het "prima", als je negeert dat het beeld niet vult, de vertical size pot niet werkt en om de zoveel tijd het beeld 1 seconde inzoomt en dan weer terug naar normaal formaat gaat. Alles werkt, niks is "kapot", ik vertrouw het alleen niet om het veel langer zo te laten.
Ik heb een 2931 chassis liggen (tijd geleden op eBay gevonden) die hoogstwaarschijnlijk al deze issues niet heeft, maar ik ga daar dus echt niet zelf aan klooien. Net Starjet gebeld, maar ondanks dat hun site nog aangeeft dat ze monitoren repareren, schijnt dat verouderde informatie te zijn. Alle meetapparatuur weggedaan en heeft ook geen zin meer om aan CRT's te werken zei die.
Weet er iemand nog een adres waar ik misschien terecht kan?
Mijn 2930 doet het "prima", als je negeert dat het beeld niet vult, de vertical size pot niet werkt en om de zoveel tijd het beeld 1 seconde inzoomt en dan weer terug naar normaal formaat gaat. Alles werkt, niks is "kapot", ik vertrouw het alleen niet om het veel langer zo te laten.
Ik heb een 2931 chassis liggen (tijd geleden op eBay gevonden) die hoogstwaarschijnlijk al deze issues niet heeft, maar ik ga daar dus echt niet zelf aan klooien. Net Starjet gebeld, maar ondanks dat hun site nog aangeeft dat ze monitoren repareren, schijnt dat verouderde informatie te zijn. Alle meetapparatuur weggedaan en heeft ook geen zin meer om aan CRT's te werken zei die.
Weet er iemand nog een adres waar ik misschien terecht kan?