Derek":ugoc048k said:Een leuk initiatief, maar de pessimist in mij denkt dat dit magazine maar een kort leven beschoren zal zijn. Er staat niet duidelijk op de site dat dit een nieuw maandblad gaat worden, maar alles duidt er wel op. De verkoop van bladen gaat de laatste jaren hard achteruit volgensmij en om dan aan te komen met een SEGA-only blad is wel erg gewaagd. Ik wens ze in ieder geval alle succes maar een online magazine in de vorm van een downloadbare pdf heeft denk ik een grotere kans van slagen.
Zijn er hier nog forumleden die meewerken aan het blad trouwens? Ik meende dat Robert altijd wel actief was bij SegaOnline?`
OK.......................Pat7o":vnl2n81n said:het is gratis!
R2-2D":1o870zhc said:... Ze brengen alleen nog maar crappy games uit.
Vooral voor de nostalgische sega fanboys.
pooyan":hoc5usbb said:R2-2D":hoc5usbb said:... Ze brengen alleen nog maar crappy games uit.
Vooral voor de nostalgische sega fanboys.
Bedoel je dat ze alleen nog maar games uitbrengen voor de nostalgische sega fanboys?
Of dat de nostalgische sega fanboys alleen maar crappy games willen hebben?
Of dat ze voor de nostalgische sega fanboys geen goede games meer uitbrengen?
Eh.. Bayonetta..?R2-2D":ov24uv22 said:Sega is toch echt niet meer wat het ooit geweest is..
Ze brengen alleen nog maar crappy games uit.
Vooral voor de nostalgische sega fanboys.
SD5k":3fgq05pn said:Eh.. Bayonetta..?R2-2D":3fgq05pn said:Sega is toch echt niet meer wat het ooit geweest is..
Ze brengen alleen nog maar crappy games uit.
Vooral voor de nostalgische sega fanboys.