What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nintendo zijn magie verloren?

Voor mij heeft Nintendo zijn magie nog lang niet verloren. Ze doen dingen anders dan Sony en MS doen maar da's altijd zo geweest. Je koopt toch altijd de consoles vanwege de Nintendo titels, metroid, Zelda, mario etc.

Het is jammer dat zoveel publishers er niet voor kiezen om hun game op Wii U uit te brengen, op die manier is de Wii U gedoemd te mislukken.

Ik denk van de big 3 dat Nintendo het beste verliezen kan opvangen gezien hun reserves. Ik vind het dus bullshit dat er in de media wordt geopperd dat het niet goed gaat met Nintendo.

Wij zijn bezig met onze eerste game, die ook op Wii U uitkomt en het is erg plezierig om met Nintendo samen te werken, de Wii U is echt heel erg tof ook om te developen.

Nintendo bestaat al zoveel jaren en gaat nog heel lang mee....even kijken of sony en MS dit ook zo volhouden en innovatief zullen zijn als Nintendo het al die jaren heeft gedaan.

ChapDDR":3rn4rpjj said:
Daarnaast moeten ze gewoon bepaalde franchises voor het volwassenpubliek terug brengen zoals f-zero, metroid en starfox.
Dat zijn nou series die ik graag weer zou willen zien. Starfox met name, dat heb ik grijs gespeeld op de snes zeg, ongelooflijk.

Back