A
Anonymous
Guest
Dat is dus 5 euro per NES game? Dan kloppen die stokoude geruchten dus toch (N64 zou een tientje per spel worden!). Dat vind ik behoorlijk prijzig. En dan gaan ze natuurlijk in Europa geen Sin and Punishment etc vrijgeven... waarom anders de regiogebondenheid.
Een complete game heeft dan nog altijd het doosje en de manual etc dat maakt het cool om te hebben.
Een complete game heeft dan nog altijd het doosje en de manual etc dat maakt het cool om te hebben.