Ken":1vaa4l8u said:Stel Nintendo zou wel een harde schijf en HD DVD of Blu Ray speler er hebben ingebouwd? Wat zou de prijs dan geweest zijn?
Nintendo maakt als enige winst op de verkoop van de console en zal daarmee de meeste winst van de drie gaan behalen, maar op de lange termijn misschien niet het grootste marktaandeel. Dat hoeft dan ook niet per se, zeker niet zo nodig als Sony en MS.
Ik hoop dat je het antwoord op die vraag hier snel kan beantwoordenGameholic":e7lok3fd said:Maar nu de grote vraag; kan je met een NTSC/US WiiConnect gebruiken?
DreamerNL":3jny5k4r said:Wie koopt een USA/NTSC wii hier?
Ik ben aan het twijfele, kun je ook RGB met een usa wii gebruiken? En hoe zit het met het downloaden van die virtual console games als je een import hier gebruikt? en online browsen etc.
Gameholic":397dwl1w said:Hopen dat ie morgen verzonden wordt.
General Wong":39m5d1ns said:Gameholic":39m5d1ns said:Hopen dat ie morgen verzonden wordt.
Reken er maar niet op. Ik heb meerdere verhalen gehoord van dingen die ze daar gewoon een maand vasthouden. Soms niet en heb je geluk. Maar ga maar uit van het ergste.