Baki
Shmup Veteran
Vandaag maakt Nintendo dan eindelijk bekend wat hun nieuwe console precies is. De NX is nu de Switch!
https://www.google.nl/url?sa=t&rct=...dW9Wp-IPyFoQ0luuaels5w&bvm=bv.136499718,d.d2s
Laat de meningen maar komen.
Mijn mening is, handheld die ook op je TV aangesloten kan worden. Altijd overal gamen met je vrienden, beetje smartphone idee.
Games maken de console dus al die gimmicks doen mij weinig. Grafisch ziet die Zelda er prima uit!
Feit dat het (SD) card games zijn ipv discs zet het handheld ding wel kracht bij.
https://www.google.nl/url?sa=t&rct=...dW9Wp-IPyFoQ0luuaels5w&bvm=bv.136499718,d.d2s
Laat de meningen maar komen.
Mijn mening is, handheld die ook op je TV aangesloten kan worden. Altijd overal gamen met je vrienden, beetje smartphone idee.
Games maken de console dus al die gimmicks doen mij weinig. Grafisch ziet die Zelda er prima uit!
Feit dat het (SD) card games zijn ipv discs zet het handheld ding wel kracht bij.