What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nintendo 3DS

Ken

High Score Hunter
Reaction score
0
19 januari is de Europese launch party in Amsterdam, hoop dan toch wel nog wat andere titels dan onderstaande alleen aan de line up te kunnen toevoegen...

En een release datum zou ook fijn zijn....en een prijs van de 3DS zelf voor Nederland.

Japanse launch games:

Nintendogs + cats (three versions) [Nintendo] – 4,800 yen
Pro Evolution 3D Soccer [Konami] – 5,800 yen
Combat of Giants: Dinosaurs 3D [Ubisoft] – 5,040 yen
Super Street Fighter IV 3D Edition (Capcom) – 4,800 yen
Samurai Warriors Chronicles [Tecmo Koei] – 6,090 yen
Tobidasu! Puzzle Bobble 3D [Square Enix] – 4,980 yen
Ridge Racer 3D [Namco Bandai] – 6,090 yen
Professor Layton and the Mask of Miracle [Level 5] – 5,980 yen

+1 voor de boxart.

sexy.jpg

Ben erg benieuwd! Ziet er allemaal gelikt uit maar wacht nog even denk ik nu ik de releaselijst zie.

Ik denk dat als je wacht en de 3DS niet voor release ergens gelijk besteld het wel eens knap lastig zou kunnen gaan worden er eentje op normale termijn te kunnen bemachtigen. Maar goed, de verwachte retailprijs is toch 229-249 euro dus het is en blijft weer een behoorlijk uitgave voor Ridge Racer.

Heb 'm nu twee keer gezien de 3DS en ik ben wel overtuigd, maar je moet het wel eerst even gezien hebben.

Ben bang dat als ik hem eenmaal in mijn handen heb gehad ik hem dan wel moet kopen , ben gek op dit soort hebbedingetjes .

Enige wat me een beetje tegenvalt is de batterij duur van slechts 3.5 uur .

Ken":2oxcgq5j said:
Ik denk dat als je wacht en de 3DS niet voor release ergens gelijk besteld het wel eens knap lastig zou kunnen gaan worden er eentje op normale termijn te kunnen bemachtigen.

Dit is toch altijd bij de release van een nieuwe console/Handheld? Leuke marketing truuk die altijd weer werkt. :) Maar ben wel erg nieuwsgierig dit keer.

Nou het is nu voor Nintendo toch even iets anders, zeker op handheld gebied.
Het ligt aan de beschikbaarheid van de 3D schermen dat er niet meer kan worden gemaakt, want ik geloof dit keer echt wel dat ze meer willen verkopen dan dat ze kunnen leveren.

Ik ben een gadget man dus deze komt er ongetwijfeld!
Ben nou alleen erg benieuwd naar de launch line up in Europa. Ik las ook dat hij niet regio vrij is, erg jammer van Nintendo. Zul je zien dat de Ntsc regio veel eerder de vetste games krijgt zoals altijd :-(

Heb dat ding al 4 maanden geleden ofzo ge-preordered dus als ik er geen heb dan ben ik er gelijk klaar mee ook :) Kan vanaf hier helaas niet live kijken, maar check vanavond youtube wel.

dat wordt sparen, ik wil hem met street fighter en die camera is echt een leuke gadget om mee te spelen. Hopelijk niet teveel hoofdpijn van het 3d beeld.

Welke kleuren komt ie uit in nederland ? alleen wit zeker :(

:P en krijgen we ook ssf4 3d met de release?

Dan zet je 3d toch gewoon uit als je er koppijn van krijgt. Vraag me af of sf een beetje speelt op dat ding, ben nogal een zeikerd met d-pads enzo; dat is niet snel goed bij mij.

(met een "goede" d-pad bak ik er nog niks van, maar vind ik het wel leuk om te spelen iig)

ja vorige ds had wel een slechte d-pad, vooral de hoeken raken was lastig. Zit nu analoge bij, misschien dat het helpt. Beste d-pad blijft die van de neogeo cd en ngp

ah duz 2 kleurtjes, geen paars, groen of rood :(

dan maar weer zwart...

En bijna geen interessante games te krijgen bij release zoals het er nu uitziet op veel webshops. :(

Back