Da Dude":2go5ccqu said:Al was je handelaar, geen probleem toch.
Maar je prijzen zijn zeker wel netjes.
Da Dude":1m05fqh2 said:WEL ja, foutje.. had eerst staan niet duur.
ZEKER WEL NETTE PRIJZEN!!!!!
Een vollediga arcade hal. Alleen tapijt ontbreekt nog :lol:Trailblazer":2stiufwi said:game ruimte betreedt....
cocobolo":2yv0wshu said:PM gestuurd, ik wil hem zeer graag overnemen, zoek ik al jaren !
retrocab":1b7i3vvo said:ja ik ook, alleen hasan was hem voor
ben benieuwd
Psykick":3jdulv0r said:Ja, ik vind dit echt klote, omdat ik hem teleurstel natuurlijk, maar het rotte is dat ik dan zelf ook teleurgesteld zou zijn :?
Psykick":3jdulv0r said:Als ik hem verkoop is hij de eerste die ik benader!