What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe zending Candy cabinets RKLOK

rklok

Shmup Veteran
Joined
Feb 19, 2008
Messages
1,252
Reaction score
0
Location
Apeldoorn
Shipmentdec2009.jpg


- Prijzen zijn pickup Apeldoorn
- Verzending binnen Nederland +/- 75 euro
- Cabinets worden 100% werkend en in goede tweede hands conditie geleverd , monitors zijn goed (lichte burn-in is mogelijk)

Voorwaarden voor reservering :

- Een aanbetaling van 25% is vereist.
- Als de cabinets arriveren in Apeldoorn en in slechte staat zijn dan kan de reservering natuurlijk ongedaan worden gemaakt .
- Foto's worden voor de eventuele verzending eerst gestuurd.
 
Ik hoop dat dat foto's zijn van de daadwerkeijke cabs die je hebt gekocht. Als dat het geval is heb je goed je best gedaan. 😉
 
Zal nog een hele toer worden om ze in 0031 te houden als ik de interesse op AO zo pijl......


:?

Of kan de Ned. fan-base voordringen ?

Had graag die Aero table geboekt, maar ga er zeker niet om "vechten".
 
Heerlijk gezicht!
Veel verschillende cabs en er zitten echt een paar juweeltjes tussen 😉

:D

En onderschat het aanbod aan CPS2/jamma/MVS/etc. ook niet.
En ook nog niet te vergeten de mooie krukjes.

Het moet niet gekker worden :)
 
Al een idee wat zo'n Aero Table gaat kosten. Die ziet er toch wel erg smakelijk uit ! 8)
 
Gezien de reacties wordt het me een veel te drukke bedoeling, ik check in januari ofzo wel eens wat er nog over is :)
 
Toffe selectie en leuke teaser. Alleen zullen de prijzen hoogstwaarschijnlijk niet aan Pooyan's / Erik's inkoop aktie kunnen tippen. 😉 Maar kom wel even kijken als het zover is. :D
 
almighty":1oh9xnb5 said:
pooyan":1oh9xnb5 said:
al enig idee wanneer je die arcadesale dag gaat houden?
http://forum.nozomi.nl/viewtopic.php?t=2469

Oh ja, ik was even in de war. Nou, dat wordt weer een prachtige dag, er kan gegamed worden en er zijn mooie cabs te koop. Maar één ding begrijp ik nog niet helemaal, Ronnie meldt dat de cabs vanaf eind december te koop zijn, hoe verhoudt zich dat dan tot 16 januari, en tot de voorkeurslijst?
 
pooyan":18eemanv said:
almighty":18eemanv said:
pooyan":18eemanv said:
al enig idee wanneer je die arcadesale dag gaat houden?
http://forum.nozomi.nl/viewtopic.php?t=2469

Oh ja, ik was even in de war. Nou, dat wordt weer een prachtige dag, er kan gegamed worden en er zijn mooie cabs te koop. Maar één ding begrijp ik nog niet helemaal, Ronnie meldt dat de cabs vanaf eind december te koop zijn, hoe verhoudt zich dat dan tot 16 januari, en tot de voorkeurslijst?

Alle voorkeursafspraken van de vorige "Nieuwe Shipment" blijven bestaan, voor de duidelijkheid nog ff het lijstje :

SNK NEO SC-19
Pooyan

SNK NEO25
1. Pooyan
2. RudeRudie

Rest is afgevallen of heeft niet gereageerd op mijn PM's
 
Nice, vooral omdat het verschillende soorten cabs zijn. Nu nog werk vinden :P
 
ElPancho":3tua3w4i said:
Zal nog een hele toer worden om ze in 0031 te houden als ik de interesse op AO zo pijl......


:?

Of kan de Ned. fan-base voordringen ?

Had graag die Aero table geboekt, maar ga er zeker niet om "vechten".

De Nederlandse (Nozomi) Fan-Base heeft zeker een voorrrang, de post heeft hier al een tijd gestaan met de mogelijkheid te reserveren...
 
Waarom geen enkele positieve reactie op de mooie flyer!! :cry:
Is mijn 1e Photoshop project... :D
 
Hé Ronnie, wat ik nog even zeggen wilde, wat een prachtige flyer heb je daar gemaakt. Kleuren en stijl zijn precies op elkaar afgestemd, en alle cabs in het juiste perspectief. Ik vind het ook prachtig om te zien hoe je met licht en schaduw hebt gewerkt. Geniaal! De gekozen letterfont roept ook echt associaties op met japans arcadegamen. Petje af :D
 
rklok":3qy4g7cy said:
Waarom geen enkele positieve reactie op de mooie flyer!!

Ronnie, wat een prachtige flyer! Als het niks wordt met arcade/retro kun je nog altijd flyer-maker worden 😉
 
rklok":2ifejlc0 said:
ElPancho":2ifejlc0 said:
Zal nog een hele toer worden om ze in 0031 te houden als ik de interesse op AO zo pijl......


:?

Of kan de Ned. fan-base voordringen ?

Had graag die Aero table geboekt, maar ga er zeker niet om "vechten".

De Nederlandse (Nozomi) Fan-Base heeft zeker een voorrrang, de post heeft hier al een tijd gestaan met de mogelijkheid te reserveren...

Was meer een neo19/cute dingetje iirc.
Aero table is wel heul fijn ......

Maarre nu ik toch post ...... weet niet of het al gezegd is ..... maar wat is die flyer Mooi.
Echt hoofdletter mooi.
Vast door een fotosoeper gedaan met jaren ervaring !

*steekt duim op*
 
Back
Top