What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe zending begin 2011...

Droog en dus lol.

Jammer dat ik van mezelf dit jaar niet de 10de cab mag aanschaffen. Maar anders zat hier plenty keuze tussen.

Erg mooi spul zo te zien.
 
Ik maak gewoon plek voor een derde ;-) Ik zit nog lang niet aan de 10.
 
Hey Ronnie, Dit is toch niet van één zending? Anders hebben ze die container wel heel efficiënt ingepakt. :)
 
OK dan, Wat een lading! Veel plezier met uitpakken en testen dan maar. :)
 
ckong":2j43k80n said:
Ken":2j43k80n said:
Epic. Simply epic.

+1

Ronnie, echt waar, dit is echt geweldig. Gettogether? Wanneer? Kan niet wachten.

Ik ook niet. En liever niet in de periode van 21-28 januari, want dan ben ik op vakantie ;-) Ik wil voorkomen dat ik op de dag van de meet met m'n hoofd tegen de muur van het vakantiehuisje moet gaan staan bonken :P
 
Zelfde hier, mijn vriendin is van 15 tot 25 jan in Egypte en die wil ook graag weer mee. Kijk er iig heel erg naar uit.
 
Meet zal zeker niet in Januari zijn, erg druk hier nu en wil de vrije weekenden die ik heb zoveel mogelijk vrijhouden voor m'n gezin... Wil het graag delen met jullie , maar voorlopig even knetterdruk...
 
Het is je weer gelukt Ronnie 8) wat een verzameling, echt super!!!

Ben benieuwd wat er nog allemaal uit die dozen komt... en wat je precies gaat aanbieden...

Succes!
 
Update : weekje griep en aansluitend werk weekend..... morgen weer verder ....
 
Hey Ronnie upload snel wat foto's als alles uitgepakt is.

Prachtig om te zien.

p.s. meeting. Gaat die nog door. Count me in.
 
Ronnie, heb je evt nog nieuwe foto's van die set, of ben je de boel alweer kwijt.
Die NEO GEO cabs zijn mooi zeg.
 
Back
Top