What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe zending begin 2011...

Nou dat wordt weer eens smullen ;) Van de kasten hopelijk en ook van het eten waarschijnlijk.
Altijd een goed idee om er een meet van te maken en samen gezellig wat te gaan eten, het ís eigenlijk al iets te lang geleden. Ik wil die koppen wel weer eens zien :D
Nou ik zie er naar uit!
 
Die Mini Cute heb ik inderdaad gemist tussen dat arcade paradijs. (of was het die kast die Ronnie had opgeknapt? :))

Ik kom binnenkort wel ff langs in mijn hometown Ratson.... zal de brug weer eens oversteken. Kennen we ff een potje knallen :)
 
En, Ronnie? Al enig idee wanneer je een container achteruit het terrein opgereden ziet worden? :-)
 
btw, dit is de gepimpte Mini Cute, net de stickers geplakt.... hij wacht alleen nog op een nieuw scherm....

Cute.jpg
 
Deze is al een tijdje verkocht, maar niet getreurd ; er zitten er nog 2 in de container...
 
Japanse Arcade leeft nog steeds in Nederland !! 8)

Zoals jullie zien, drukke dag gehad !!

Shipment1101a.jpg
Shipment1101b.jpg
Shipment1101c.jpg
Shipment1101d.jpg
Shipment1101e.jpg
 
Tsja wat valt daar nog aan toe te voegen :shock: 8)

Ik zeg alleen maar weer een gettogether snel jongens. Zullen we een dag prikken voor deze maand.
Ik gooi alvast wat data op 15, 22, 29 januari?? Allen vallen op een zaterdag!
Zondagen kan ook!
 
Absoluut waanzinnig :shock:

Wat is die kleine op de eerste foto linksboven , 2e rij .

Ik dacht eenst een Namco Consolette maar kan hem niet plaatsen !
 
1 woord:

WHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

Dat is het enige dat ik kan uitbrengen op het moment.. ik zie mini cutes, aero's, windy's, astro's, new astro's, neo sc19, een heleboel blasts.. jezus, mijn geld begint uit mijn portemonnee te branden.

Oh, en ik zag tussen al het geweld ook nog een boxed X68000 pro. Ook leuk ;-)
 
volgens mij zie ik weer een paar rode aero's right?
leipe shit.
en die Blasts dan...ik zou er bijna nog 1 halen.
 
Wat een vette cabs, en wat veel !
Mooie zending ronnie !
Ik denk dat je het druk zal hebben de komende dagen/weken.
 
Back
Top