What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe TV Serie in de US - The Walking Dead

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Gisteren de 1e afl. gezien van het 2de seizoen van Sherlock, BBC serie.

Net als het 1ste seizoen: best wel erg goed :-)

AMC heeft maarliefst 16 nieuwe afleveringen bevestigd voor 'The Walking Dead' seizoen 3. Gaaaaf! :D

Cool eerst effe breaking bad afmaken,
eerste seizoen van the walking dead heb ik ook binnen dan ga ik daar aan beginnen
ben benieuwd

The walking dead en Dexter?
OK, heb ik vaker van gehoord, moet ik maar gaan checken.
In the meantime, checken jullie
-Death Valley
-FlashForward
You will not be dissapointed. Dit zijn 2 toppers.

Ik ben op het moment van alles aan het checken. net Alphas gecheckt. Een soort Heroes. Niet echt een super aanrader, maar watchable

Ben 'm aan 't volgen, geloof dat aflevering 7 de laatste was en dat ze nu ff "pauze" hebben. Ik vind het tot zover een leuke serie om naar te kijken, heeft ook zijn goeie momenten maar je ziet wel dat er minder budget is dan bij seizoen 1. Sommige dingen die er tijdens de afleveringen gebeuren vind ik van een hoog soapgehalte maar ja daar ontkom je niet aan. Kortom leuke serie maar heb soms het idee dat ze aan 't zoeken zijn naar goeie balans....

Flash forward was erg leuk maar is na S1 gecanceled. iirc niet zo netjes afgesloten ook.

In Alpha's werd ik helemaal gek van die autist. Mee gestopt want de plotjes waren ook wat meh imvho. Jammer dat S1 van Hell on Wheels net afgelopen is. Nu ben ik bezig met The Killing S2 en Californication is natuurlijk ook weer begonnen.

Meer on topic. Vanavond E6 van Walking dead kijken :-)

Oh, en Homeland vond ik ook wel het aangluren waard.

Gisteren ook maar seizoen 1 aangeschaft aangezien de goede reactie's hier en het ziet er geweldig uit. (meteen maar de blu ray versie gekocht) en gisteren de eerste 4 afleveringen gekeken. :)

Had eerst V gekocht maar deze uiteindelijk weer geruild aangezien ze na seizoen 2 de stekker eruit hebben getrokken, jammer :(

ElPancho":pdfrs0sr said:
Flash forward was erg leuk maar is na S1 gecanceled. iirc niet zo netjes afgesloten ook.

In Alpha's werd ik helemaal gek van die autist. Mee gestopt want de plotjes waren ook wat meh imvho. Jammer dat S1 van Hell on Wheels net afgelopen is. Nu ben ik bezig met The Killing S2 en Californication is natuurlijk ook weer begonnen.

Meer on topic. Vanavond E6 van Walking dead kijken :-)

Oh, en Homeland vond ik ook wel het aangluren waard.

The Killing S2 ??

Vind seizoen 2 echt niks, te " soapig" wat mij betreft. Trek de traagheid niet meer op een gegeven moment, wel jammer..seizoen 1 was vet

ruderudie":1zv3boeg said:
Vind seizoen 2 echt niks, te " soapig" wat mij betreft. Trek de traagheid niet meer op een gegeven moment, wel jammer..seizoen 1 was vet

Boe! Seizoen 1 ging inderdaad sneller omdat alles in 6 afleveringen moest passen omdat het nog niet zeker was of er een vervolg kwam. Seizoen 2 is anders (trager) maar ook geweldig. Veel character building en situaties wat erg goed gedaan is en nodig voor de spanning in de groep. Je ziet ze veranderen en verharden. Wordt echt spannend gaanderweg.

Had zelf op een gegeven moment ook genoeg van die boerderij maar dan komen er een paar onverwachte wendingen. Beste zombie epos tot nu toe. En de finale is echt super vet. Kijk erg uit naar seizoen 3 met 16 afleveringen!

Seizoen twee begint inderdaad sloompjes, maar ze weten de spanning er toch wel in te houden.
Heerlijke serie.

Damn das lang. Ben wel beniewd na het einde van seizoen 2.
Nieuwe seizoen Californacation begint ook pas weer volgend jaar. :-(

Nouja, ik loop achter met Dexter. Die maarr is af kijken

Back