ElPancho":pdfrs0sr said:Flash forward was erg leuk maar is na S1 gecanceled. iirc niet zo netjes afgesloten ook.
In Alpha's werd ik helemaal gek van die autist. Mee gestopt want de plotjes waren ook wat meh imvho. Jammer dat S1 van Hell on Wheels net afgelopen is. Nu ben ik bezig met The Killing S2 en Californication is natuurlijk ook weer begonnen.
Meer on topic. Vanavond E6 van Walking dead kijken
Oh, en Homeland vond ik ook wel het aangluren waard.
ruderudie":1zv3boeg said:Vind seizoen 2 echt niks, te " soapig" wat mij betreft. Trek de traagheid niet meer op een gegeven moment, wel jammer..seizoen 1 was vet