What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe shipment...

Status
Not open for further replies.
Is er al nieuws over deze shipment? Ben heel benieuwd naar wat er precies allemaal bij zit/hoe het eruit ziet/wat ongeveer de prijzen gaan worden.
 
Matthijs":3v68xgob said:
Is er al nieuws over deze shipment? Ben heel benieuwd naar wat er precies allemaal bij zit/hoe het eruit ziet/wat ongeveer de prijzen gaan worden.

Wat zoek je ?
 
Het liefst een Blast City, maar die zag ik niet in het lijstje staan. Ben ook erg tevreden met een (New) Astro City of een Aero City. Ook vind ik een Egret 29 nog het overwegen waard. Ziet er maf uit, maar wel vet. :)
 
Ik heb nog 3 New Astro's staan, 2 player..

549 euro

Tri-Sync kan ook...

699 euro
 
Tempting, tempting! Hmmm, je hebt niet toevallig nog een Blast die binnenkort binnenkomt? En misschien een domme vraag, maar bestaat er een manier om een Aero te tri-syncen?

Persoonlijk vind ik namelijk een Astro er het minst uitzien van de Sega candy cabs (dat wil overigens niet zeggen dat ik het een lelijke cab vind, in tegendeel zelfs!).
 
Matthijs":2c6eibwk said:
Tempting, tempting! Hmmm, je hebt niet toevallig nog een Blast die binnenkort binnenkomt? En misschien een domme vraag, maar bestaat er een manier om een Aero te tri-syncen?

Persoonlijk vind ik namelijk een Astro er het minst uitzien van de Sega candy cabs (dat wil overigens niet zeggen dat ik het een lelijke cab vind, in tegendeel zelfs!).

Het tri-syncen van een Aero heb ik nog nooit gezien, maar kan wel misschien.
Eeen blast komt ook wel weer binnen, maar is wel een stukje duurder dan de New Astro.
In my humble opinion is de New Astro een van de mooiste die ik tot nu toe ben tegengekomen...
 
Zover ik weet is er geen try-sync chassis voor de Nanao MS8-26.(deze zitten in de Aero cab)
 
New astro city ruled alle andere cabs op de meeste fronten, daar kun je zeker van zijn.
 
rklok":2idzhm0j said:
Ik heb nog 3 New Astro's staan, 2 player..

549 euro

Tri-Sync kan ook...

699 euro

Nog 2 NAC's ..... de laatste voorlopig!!

Er zit maar 1 NAC bij de volgende zending....!
 
Hi.. Ronnie .. hope you can get one EGRET2 for me .he. :)
Thank you .
 
Ik ben van plan om in december of Januari een Arcade-verkoop dag te houden hier in Apeldoorn dus voor cabinets en PCB's

Een soort van Arcade Meeting met draaiende cabinets uit de nieuwe zending uiteraard en diverse PCB's die dan te bekijken/testen en te koop zijn

Nadere info volgt....
 
hmm, interessant :mrgreen:
komen er nou meerdere SNK SC-19 of/en Neo19's binnen??
ik ben echt bereid er 1 te kopen voor m,n MVS board (4 slot)
dit keer een echte SNK candy cab, dus geen gepruts in de kast.. aansluiten en spelen maar :lol:
 
rklok":bugijzxh said:
Ik ben van plan om in december of Januari een Arcade-verkoop dag te houden hier in Apeldoorn dus voor cabinets en PCB's

Een soort van Arcade Meeting met draaiende cabinets uit de nieuwe zending uiteraard en diverse PCB's die dan te bekijken/testen en te koop zijn

Nadere info volgt....

Klinkt goed. Geldt dit dan nog?

almighty":bugijzxh said:
pooyan":bugijzxh said:
almighty":bugijzxh said:
Cabs worden eerst bekeken, gestest en daarna worden de prijzen bepaald.

En dan aangeboden op volgorde van getoonde interesse?

ja.

- SNK NEO 25 (1: ruderudie/2: Pooyan/3: maxio098ui/4: Akuma from G)
- SNK SC-19 (1: Pooyan/2: goatboy)
- Capcom Mini Cute
- Sega Aero (1: maxio098ui)
- Taito Egret 29 (1: Akuma from G)
- Sega (new) Astro (1: Cageman+tri-sync chassis)
- Namco


Laat dus even weten uit deze lijst wie er eventueel interesse heeft.

:)
 
pooyan":3eczi50k said:
rklok":3eczi50k said:
Ik ben van plan om in december of Januari een Arcade-verkoop dag te houden hier in Apeldoorn dus voor cabinets en PCB's

Een soort van Arcade Meeting met draaiende cabinets uit de nieuwe zending uiteraard en diverse PCB's die dan te bekijken/testen en te koop zijn

Nadere info volgt....

Klinkt goed. Geldt dit dan nog?

almighty":3eczi50k said:
pooyan":3eczi50k said:
almighty":3eczi50k said:
Cabs worden eerst bekeken, gestest en daarna worden de prijzen bepaald.

En dan aangeboden op volgorde van getoonde interesse?

ja.

- SNK NEO 25 (1: ruderudie/2: Pooyan/3: maxio098ui/4: Akuma from G)
- SNK SC-19 (1: Pooyan/2: goatboy)
- Capcom Mini Cute
- Sega Aero (1: maxio098ui)
- Taito Egret 29 (1: Akuma from G)
- Sega (new) Astro (1: Cageman+tri-sync chassis)
- Namco


Laat dus even weten uit deze lijst wie er eventueel interesse heeft.

:)

Ja dit geldt uiteraard nog , tenminste als diegene nog steeds serieuze interesse hebben... dit lijstje is nu nog over

- SNK NEO 25 (1: ruderudie/2: Pooyan/3: maxio098ui
- SNK SC-19 (1: Pooyan/2: goatboy)
- Sega Aero (1: maxio098ui)

@ maxio098ui : Ik heb je een PM gestuurd, aub reageer ff
 
ik heb ERG intresse in de Neo19, dus niet de SC-19..
zet me maar op de lijst ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top