ruderudie
Bullet Dodger
Ik weet wel dat ze er op AO een tijdje geleden om gevochten hebben zo'n Egret met een dakje. Omdat ie zo schaars is, willen mensen toch graag zoiets in huis halen. Persoonlijk vind ik trouwens de Namco cabs wel vrij aardig, zowel de rode exceleena als cyberlead vind ik wel wat hebben. In Namco tower in Kyoto was het een vrij cool gezicht om 10 van die rode cabs naast elkaar te zien.