What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe shipment...

Status
Not open for further replies.
Ik weet wel dat ze er op AO een tijdje geleden om gevochten hebben zo'n Egret met een dakje. Omdat ie zo schaars is, willen mensen toch graag zoiets in huis halen. Persoonlijk vind ik trouwens de Namco cabs wel vrij aardig, zowel de rode exceleena als cyberlead vind ik wel wat hebben. In Namco tower in Kyoto was het een vrij cool gezicht om 10 van die rode cabs naast elkaar te zien.

Mensen op de fora blijken alleen maar cabs interessant te vinden omdat ze moeilijk te krijgen zijn. Een tijd geleden werden er moorden gedaan voor Egret 2's daarvoor waren het Naomi Universals en daarvoor maakte het niet eens uit wat het was, als het maar een Candy Cab was. Nu doet iedereen ineens interessant over allerlei cabs als ze maar niet bij een ander staan en moeilijk te krijgen zijn.

Je moet lekker kopen wat je zelf gewoon mooi vind en niet jezelf gek laten maken door wat andere vinden of kopen. Dit is een forum waar iedereen vrij is om te zeggen wat hij mooi vind, ik zeg ook duidelijk of ik iets mooi vind of niet, anders moet je je foto's niet posten.

Zelf wil ik nog wel een minicute of zo'n kleine Neo kast, maar cker niet voor de huidige prijzen.

Zelf lijkt mij die Egrett 29 wel een leuke cab om te zien, bedoel is weer eens wat anders.
Een Astro/Egret II heeft iedereen nu inmiddels wel staan 😉(zijn natuurlijk ook gewoon geweldige cabs)
Zelf heb ik ook bewust gekozen voor een 'Aero' omdat het eens wat anders is en de strakke vormgeving mij persoonlijk gewoon aanspreekt.Ander groot pluspunt is dat het eens geen 29 inch scherm heeft maar een 26 inch waardoor de scanlines gewoon mooier tot hun recht komen.
Ik blijf het gewoon geweldig vinden al die cabs en is gewoon top dat er nu ook eens wat cabs binnen komen die je gewoon (nog) niet zo vaak ziet.
Een candy cab hebben staan waar er gewoon weinig van in Nederland zijn is natuurlijk altijd leuk en er zijn altijd mensen die zich willen onderscheiden van anderen, maar maak die keuze dan wel voor jezelf en koop het niet omdat je buurman het ook heeft.

De ene hecht meer aan het games op de cab en de andere neigt meer naar verzamelen, de volgende weer naar pimpen en de meeste naar alle 3
Mooi toch, dat er op zoveel mogelijkheden plezier beleefd kan worden aan deze cabs ??
Toen ik de eerste keer 20 NAC's importeerde had ik ze nog ooit gezien :).
Maar nu vind ik het geweldig om ook rariteiten en andere cabs te zien/ importen.
De zoektocht is op zich al geweldig, maar dat heb ik met alle Japans-game gerelateerde dingen.
Het is prachtig om te zien dat er steeds meer interesse komt voor deze aparaten, waarop je toch een beetje verliefd kunt worden :oops:

Iedereen mag zijn mening absoluut geven en moet dat ook zeker doen, maar af en toe kan ik me het voorstellen dat het annoying is dat je trots een beetje afgekraakt wordt. 😉

Precies Ronnie, laat maar komen al dat spul! The more the better, als de prijzen maar zacht zijn. Met die oude cabs hoop ik daarop in ieder geval.

Er stonden laatst een aantal Egret29 cabs voor ongeveer EUR 80,- p.s. op YHJ. :lol: En zag er niet uit als junk.

Ronnie, de cabs zullen inmiddels wel onderweg zijn, ze zijn eind oktober immers beschikbaar. Welke cabs komen er en in welke hoeveelheden? Heb je al (richt-)prijzen?

pooyan":1vep9ur4 said:
Ronnie, de cabs zullen inmiddels wel onderweg zijn, ze zijn eind oktober immers beschikbaar. Welke cabs komen er en in welke hoeveelheden? Heb je al (richt-)prijzen?

De cabinet gaan ergens volgende week vertrekken, ik heb nog geen prijzen , die worden bepaald aan de hand van de conditie..

Overigens, de cabinets waarop gespeeld wordt bij SHMUP 2009, kunnen ook gekocht worden, 3 x Sega New Astro City en 1 Sega Astro 2

Ik heb er geld voor opzij gezet! Ben erg benieuwd wat er allemaal aan komt. Wordt m'n eerste candy :-)

Cageman":2bkd3o6j said:
Ik heb er geld voor opzij gezet! Ben erg benieuwd wat er allemaal aan komt. Wordt m'n eerste candy :-)

Ach gut, z'n eerste candy :roll:

Nee, zonder gein, ik weet hoe je je voelt, heb ik nog niet zo lang geleden ook meegemaakt. Welke candy hoop je eigenlijk te scoren?

Ik moet snel een eigen place hebben zodat ik een 2de cab kan scoren en kan taten! Ik word gek van deze topics met pics van al die mooie cabs! Ophouden ermee!! ;)

pooyan":i9x9wcow said:
Welke candy hoop je eigenlijk te scoren?
Zou eigenlijk het liefst vandaag nog een NAC ophalen bij Ronnie (ok, na SHMUP2009), maar wil toch ook wel heel graag weten wat er in de shipment zit :-)

Ik zoek een sitdown in de stijl van NAC/Super Neo 29/Windy, voorkeur met een tri-sync chassis (wil ook graag m'n Naomi eens in z'n volle glorie zien).

Zitten echt leuke cabs tussen en kan niet wachten om ze te zien, heerlijk! 8)
Nog even geduld maar genoeg keuze uit verschillende cabs!

Helemaal vergeten te vermelden maar zit ook aardig wat hardware bij, Jamma games, CPS2, MVS, etc.

almighty":1ffsv7zv said:
joeks":1ffsv7zv said:
Zit er toevallig ook een Mushihimesama PCB bij? :)
Helaas niet, wel andere mooie shmups. :)

Je bent goed geïnformeerd Marc. Organiseer jij dit samen met Ronnie? Is het mogelijk om een lijst van cabs en games te publiceren. of moet dat nog een verrassing blijven?

pooyan":jiqxwhq1 said:
almighty":jiqxwhq1 said:
joeks":jiqxwhq1 said:
Zit er toevallig ook een Mushihimesama PCB bij? :)
Helaas niet, wel andere mooie shmups. :)

Je bent goed geïnformeerd Marc. Organiseer jij dit samen met Ronnie?
Goed geraden Erik 😉 , de cabs die komen staan in de eerste post en de games die komen worden eerst getest voordat ze gepost worden.
Straks als de container binnen is worden eerst alle cabs gecontroleerd en nagekeken.Kan jullie in iedergeval melden dat er erg mooi spul tussen zit, zowel Candy Cabs tot Arcade games en ook niet te vergeten Arcade stools :)

Goed, Bij deze dan een optie op het mooiste 'spul' wat erbij zit. 😉 TEASERRRR!

Voor de duidelijkheid, komt er nu een of meerdere SC-19 of NEO19 of alle2?

Status
Not open for further replies.
Back